مراسم بزرگداشت روز زن ویژه بانوان خبرنگار قم با حضور اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت روز زن ویژه بانوان خبرنگار قم با حضور اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم برگزار شد
مراسم گرامیداشت مقام مادر و روز زن به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) با حضور بانوان خبرنگار استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) بعد از ظهر شنبه مراسم بزرگداشت مقام مادر و روز زن با حضور بانوان خبرنگار استان و به همت خانه مطبوعات قم برگزار شد.

در این مراسم معصومه آمره و نرجس نیازمند از اعضای شورای شهر قم و زینب عبداللهی مدیر کل امور بانوان استانداری قم، همچنین فاطمه عسکری رئیس کمیته بانوان و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم، فخرالدین یوسف‌پور مدیر خانه مطبوعات، محمد حسین همتی‌نژاد رئیس هیئت مدیره، مهدی حسینی و علی شعبانی از اعضای هیئت مدیره و مهدی بخشی بازرس خانه مطبوعات استان قم حضور داشتند.

معصومه آمره عضو شورای شهر قم در این مراسم با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: بانوان خبرنگار با روحیه مطالبه‌گری می‌توانند مجموعه مدیریت شهری را در مسائل و مشکلات مختلفی که شهروندان با آن مواجه هستند یاری دهند که در این راستا با تشکیل کارگروهی می‌توان موضوعات مرتبط را دنبال کرد.

فخرالدین یوسف‌پور مدیر خانه مطبوعات استان قم نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به بانوان خبرنگار قمی بر تقویت ارتباط خبرنگاران خانم با مجموعه امور بانوان استانداری و کمیته بانوان شورای شهر قم تأکید کرد و ابراز داشت: بانوان خبرنگار در حوزه‌های تخصصی همانند حوزه‌های شهری، مسائل اجتماعی و فرهنگی توانمندی خوبی دارند و انتظار می‌رود از ظرفیت بانوان فعال در این حوزه‌ها استفاده بیشتری صورت گیرد.

برخی از بانوان خبرنگار استان قم نیز در این نشست صمیمی نظرات، پیشنهادات و مشکلات حوزه بانوان و عرصه خبر و اطلاع رسانی را مطرح کردند.

در پایان این مراسم هدایایی از سوی خانه مطبوعات استان قم به بانوان حاضر در این نشست اهدا شد.