حمایت شورای اسلامی شهر قم از اجرایی شدن طرح معافیت ایثارگران و معلولان از پرداخت کرایه اتوبوس
حمایت شورای اسلامی شهر قم از اجرایی شدن طرح معافیت ایثارگران و معلولان از پرداخت کرایه اتوبوس
اعضای شورای اسلامی شهر قم بر اجرایی شدن طرح معافیت ایثارگران و معلولان از پرداخت کرایه اتوبوس تأکید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری در هفتادمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به لزوم اجرایی شدن طرح معافیت ایثارگران و معلولان از پرداخت کرایه اتوبوس درون‌شهری اظهار داشت: شهرداری نسبت به اجرایی کردن این طرح تاکنون خیلی موفق نبوده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اهمیت اجرای این طرح از طرف شهرداری افزود: شاید ۲۰ درصد از جامعه هدف نیز از این طرح استفاده نکند و بار مالی زیادی نیز برای شهرداری نداشته و بنیاد شهید هم هزینه آن را پرداخت می‌کند.

در ادامه جلسه محسن محرری نیز به لزوم اجرایی شدن طرح معافیت خانواده ایثارگران و معلولین در پرداخت هزینه اتوبوس تأکید و تصریح کرد: نباید برای پرداخت هزینه‌ها روی دولت حساب کنیم و برای ارائه خدمات پایدار سازوکار درستی باید تدوین شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: باید روی جامعه هدف کار کنیم و سطوح جامعه هدف معین شود و طوری برنامه‌ریزی کنیم که اگر دولت هزینه‌ای پرداخت نکرد، بار مالی زیادی برای شهرداری نداشته باشد.

همچنین مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نیز با اشاره به اجرایی شدن این طرح در سایر شهرها به‌خصوص تهران بیان کرد: باید مشاور امور ایثار گران شهردار این موضوع را پیگیری کند و بسته‌های حمایتی که در قانون دیده‌شده در قم نیز فعال شود.