شهرداری روی ریل آبادانی قم قرار دارد/استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه پسماند در قم
شهرداری روی ریل آبادانی قم قرار دارد/استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه پسماند در قم
دکتر سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم در مسیر خوبی در راستای ساخت و آبادانی شهر قرار دارد، امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌ شرکت های دانش بنیان بتوانیم اتفاقات خوبی را نیز در آینده رقم بزنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت امروز سه‌شنبه ۴ بهمن‌‎ماه در آئین افتتاحیه و بهره‌برداری از ۷ پروژه زیست‌محیطی مدیریت پسماند شهرداری با اعتباری بالغ‌بر هزار میلیارد ریال در ادامه مرحله جدید اجرای طرح “قم در مسیر تحول” که با حضور علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور و دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: سیاست‌های خوب و ارزشمندی در شورای اسلامی شهر قم تدوین و به شهرداری ابلاغ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم در مسیر خوبی در راستای ساخت و آبادانی شهر قرار دارد، مطرح کرد: در اتفاقات مختلف، مجموعه شهرداری قم به‌صورت شبانه‌روزی پای‌کار بوده است تا شهری پاک و تمیزی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه امروز پروژه‌های ارزشمندی به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: راه‌اندازی خط دوم پردازش پسماند موجب می‌شود دفن پسماند به صفر برسد و به‌عنوان سرمایه از زباله‌هایی که طلای کثیف است، استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه خط سوم این کارخانه نیز در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: این پروژه نیز از ارزشمندی بسیاری برخوردار است و قم می‌تواند به‌عنوان نخستین استان به این دستاورد برسد.

سبحانی ثابت با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان نیز استفاده شود، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از این ظرفیت‌ها بتوانیم اتفاقات خوبی را نیز در آینده رقم بزنیم.