مردم از شهرداری قم رضایت دارند/نقش مستقیم پروژه‌های شهری در ایجاد امیدآفرینی در جامعه
مردم از شهرداری قم رضایت دارند/نقش مستقیم پروژه‌های شهری در ایجاد امیدآفرینی در جامعه
اخوان با اشاره به اینکه در چنین شرایطی نیازمند افزایش امیدآفرینی در جامعه هستیم، مطرح کرد: مجموعه شهرداری قم می‌تواند با افتتاح این پروژه‌ها، حس خدمت‌رسانی را به مردم القا کند و تأثیر بسیار زیادی در امیدآفرینی به جامعه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان امروز سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در گام پنجم اجرای طرح بزرگ “قم در مسیر تحول” با اعتباری بالغ‌بر ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز چالش اصلی ما کاهش اعتماد مردم به مسئولین است.

وی با اشاره به اینکه در چنین شرایطی نیازمند افزایش امیدآفرینی در جامعه هستیم، مطرح کرد: مجموعه شهرداری قم می‌تواند با افتتاح این پروژه‌ها، حس خدمت‌رسانی را به مردم القا کند و تأثیر بسیار زیادی در امیدآفرینی به جامعه داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شورای شهر از عملکرد شهرداری و شهردار قم رضایت دارد، عنوان کرد: این رضایت در سطوح مردمی نیز وجود دارد و به‌وضوح قابل‌لمس است.
وی با تأکید بر اینکه در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری نیز اولویت‌ها، نیازها و ضرورت‌های شهر را شناسایی خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اختصاص بودجه مناسب بتوانیم خلأهای موجود در برخی از بخش‌های شهر را رفع کنیم.