شهر قم، نمونه موفق واگذاری امور به مردم و مدیریت شهری است
شهر قم، نمونه موفق واگذاری امور به مردم و مدیریت شهری است
نادر الاصلی گفت: امروز باید بسیاری از کارها به مردم و مدیریت شهری سپرده شود و شهر قم نمونه موفقی در واگذاری بسیاری از کارها به مردم و مدیریت شهری بوده و باید این الگو به‌صورت کلان و با مدیریت یکپارچه و محوریت شوراها اجرایی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید نادر الاصلی رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی و دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر ثبات مدیریتی اظهار داشت: در مدیریت‌های کوتاه‌مدت به‌خصوص در حوزه مدیریت شهری نمی‌توان برای توسعه پایدار برنامه‌ریزی داشت.
وی افزود: با تغییر مدیریت بسیاری از پروژه‌های عمرانی از ریل خود خارج‌شده و یکی از دغدغه‌های مهم در اصفهان توجه به مدیریت ثابت در شهر بوده است.

رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید به ارتباط خوب استاندار و نمایندگان مجلس با مدیریت شهری در قم تصریح کرد: در شهر اصفهان نیز این همبستگی وجود داشته و سایر شهرها نیز باید این ارتباط را ایجاد کنند تا بتوانند همسو به سمت توسعه حرکت کنند.
وی پیشنهاد داد: تشکیل یک مجمع مشترک بین مدیریت شهری و مدیریت کلان در کشور با محوریت برنامه هفتم می‌تواند حرکت کشور را به سمت توسعه سرعت داده و بسیاری از ناهماهنگی‌ها را حل کند، امروز باید بسیاری از کارها به مردم و مدیریت شهری سپرده شود.
نادرالاصلی افزود: شهر قم نمونه موفقی در واگذاری بسیاری از کارها به مردم و مدیریت شهری بوده و باید این الگو به‌صورت کلان و در همه حوزه‌ها مانند آموزش و پرورش اتفاق افتاده و مدیریت یکپارچه با محوریت شوراها اجرایی شود.
وی در پایان با تأکید بر راه‌اندازی قطار سریع سیر تهران، قم، اصفهان و شیراز گفت: باید این چهار شهر در اجرای این پروژه کلان باهم هماهنگ و همراه شوند تا بتوانیم پروژه را به سرانجام برسانیم.
انتهای پیام/ر