عملکرد مدیریت شهری در قم قابل‌تحسین است
عملکرد مدیریت شهری در قم قابل‌تحسین است
قربانی عملکرد مدیریت شهری در قم را قابل‌تحسین دانست و گفت: شوراها به‌صورت مستقل و با کمک مردم توانسته‌اند عملکرد خوبی در کشور داشته و پروژه‌های کلانی را در شهرها اجرا کنند و برای کارآمدی بیشتر باید قانون انتخابات شوراها اصلاح شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ابوالفضل قربانی در بازدید از پروژه‌های عمرانی و اعضای شورای اسلامی شهر قم توسعه شهر قم را در چند سال گذشته قابل‌توجه دانست و اظهار داشت: شهر قم امروز با چند سال گذشته قابل‌مقایسه نبوده و شاهد توسعه چشمگیری در شهر قم هستیم.
وی عملکرد مدیریت شهری در قم را قابل‌تحسین دانست و افزود: شوراها به‌صورت مستقل و با کمک مردم توانسته‌اند عملکرد خوبی در کشور داشته و پروژه‌های کلانی را در شهرها اجرا کنند.


رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: نگاه تقابلی دولت‌ها به شوراها غیرمنطقی بوده و باید این سوءتفاهم حل شود و باید در این راستا چند اقدام اساسی در توانمندی شوراها انجام شود.
وی خواستار اصلاح قانون مربوط به انتخابات شوراها شد و بیان کرد: قانون مربوط به انتخابات شوراها باید در حوزه انتخاب شوندگان و انتخاب‌کنندگان اصلاح شود زیرا قوانین موجود نتیجه خوبی در آینده نخواهد داشت.
قربانی در ادامه نظر امام خمینی(ره) را در مورد مجلس را یادآور شد و گفت: شورای عالی استان‌ها باید عصاره فضایل شوراها باشد درحالی‌که باوجود قوانین موجود اکثریت اعضای شورای عالی استان‌ها نمی‌توانند نماینده استان‌ها در کشور باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید کلان‌شهرها نقش پررنگ‌تری در تصمیمات کشور ایفا کرده و در گام نخست تشکیل کارگروهی با حضور شهرهای قم، اصفهان و تهران می‌تواند اتفاقات خوبی را در کشور رقم خواهد زد.
انتهای پیام/ر