مدیریت شهری قم می تواند محور توجه به حوزه بانوان باشد
مدیریت شهری قم می تواند محور توجه به حوزه بانوان باشد
کلاهدوزان با اشاره به ویژگی های خاص شهر قم، اظهار داشت: شهر قم در حوزه توجه به حضور زنان در مدیریت شهری خط شکن بوده و می تواند با تشکیل اداره کل بانوان در شهرداری در کشور پیش‌قدم شده و اتفاقات بزرگی در فرهنگ را رقم خواهد خورد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، فرزانه کلاهدوزان در بازدید از پروژه‌های عمرانی و اعضای شورای اسلامی شهر قم، مهم‌ترین ویژگی شهر قم را حرم مطهر حضرت معصومه(س) دانست و اظهار داشت: شهر قم تنها شهر در کشور است که اعتبار خود را از یک بانوی فاضله گرفته است.
وی حضرت معصومه(س) را عامل خیروبرکت در کشور عنوان کرد و افزود: شهر قم می‌تواند در حوزه بانوان در کشور مؤثرتر باشد، زیرا تفکر مردم کشور و شهر قم در مورد کرامت حضرت معصومه(س) در تفکر و نگاه جامعه به زنان تأثیرگذار است.


وی تشکیل ساختار بانوان در مدیریت شهری را یکی از الزامات در همه شهرها دانست و بیان کرد: شرایط فرهنگی جامعه تغییر کرده و عدم نگاه مردان به لزوم تشکیل ساختار بانوان در مدیریت شهری می‌تواند مشکل‌ساز باشد.
عضو هیات رئیسه شورای شهر اصفهان یادآور شد: متأسفانه حضور بانوان، اولویت آقایان نیست که باید این نگاه تغییر کند و قم می‌تواند در این حوزه پیش‌قدم بوده و با تشکیل اداره کل بانوان در شهرداری و تشکیل کمیسیون زنان و خانواده اتفاقات بزرگی را در کشور رقم بزند.


کلاهدوزان در پایان تأکید کرد: شهر قم باید در این حوزه و توجه به حضور زنان در مدیریت شهری خط‌شکن بوده و امیدواریم به‌زودی شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.
انتهای پیام/ر