به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روحالله امرالهی در ادامه اجرای طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو، با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، بهصورت مستقیم پاسخگوی تماسهای شهروندان بود.
عضو هیئترئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر قم به ۵۱ تماس مردمی در حوزههای مختلف خدماتی، پسماند، عمرانی، فضای سبز، فرهنگی و… پاسخ داد.
گفتنی است طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو در چهارمین سال اجرا توانسته نقش مهمی در ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با مدیران شهری داشته باشد.
انتهای پیام/