آمادگی شهر قم برای برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه
آمادگی شهر قم برای برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه
محرری با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه، بر آمادگی مدیریت شهری در برگزاری شایسته مراسمات عزاداری در قم تأکید کرد و گفت: سیاه‌پوشی شهر آغاز شده و شهرداری قم اقدامات لازم در جهت فراهم کردن بستر مناسب برای عزاداری مردم قم را آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در یکصدوبیست و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد، با توجه به شهادت رئیس‌جمهور و همراهان وی در حادثه سقوط هلیکوپتر از آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم‌های عزاداری مردم قم خبر داد و اظهار داشت: امروز در جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور شهردار قم و معاونان بر آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری در شهر قم تأکید شد.
وی از آغاز اقدامات شهرداری بر سیاه‌پوشی شهر قم خبر داد و افزود: سیاه‌پوشی شهر آغازشده و شهرداری اقدامات لازم را برای فراهم کردن بستر مناسب برای عزاداری مردم قم را آغاز کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان تأکید کرد: شهر قم و مدیریت شهری آمادگی لازم را داشته و شورای شهر هر کمکی که برای اجرای مراسم‌های شهدای راه خدمت لازم باشد، انجام خواهد داد.
انتهای پیام/