فضای میدان آستانه برای مراسم عزاداری ایام محرم آماده شود
فضای میدان آستانه برای مراسم عزاداری ایام محرم آماده شود
محرری با تأکید بر برپایی سایبان و مه باش در مسیر سه‌راه بازار تا حرم مطهر گفت: باید برای مسیر مردم و هیئات مذهبی مسیر تردد و میدان آستانه آماده‌شده و از سایبان و مه پاش برای مناسب‌سازی محیط این مسیر استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در صدوبیست و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان زین‌الدین برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: تا انتخابات ۱۰ روز مانده و مدیریت شهری و شهرداری برگزاری این رویداد سیاسی را پشتیبانی می‌کنند.
وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات را تأکید کرد و افزود: اعضای شورای شهر نیز بر مبنای سفارش مقام معظم رهبری با تمام نیرو و امکانات برای حضور حداکثری مردم و برگزاری پرشور انتخابات تلاش می‌کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم به برگزاری مراسم ایام ماه محرم اشاره کرد و گفت: شهرداری قم در فضاسازی و کمک به هیئات مذهبی مانند سنوات گذشته تلاش خواهد کرد.
وی به فضاسازی پیرامون حرم مطهر تأکید و بیان کرد: میدان آستانه باید برای برگزاری مراسم آماده شود و نیاز به فضاسازی مناسب دارد و در سال گذشته بودجه مناسبی برای ساخت سایبان اختصاص داده‌شده اما هنوز آماده نشده است.
محرری ادامه داد: درخواست داریم از چهار راه بازار تا حرم مطهر در طول دهه محرم از این مسیر تردد کرده و نیاز به سایبان و مه پاش داشته و تا طراحی و نصب سازه دائم این سازه‌های موقف استفاده شود.
انتهای پیام/