مدیریت شهری در اجرای خانه موزه هیئات دغدغه مند است
مدیریت شهری در اجرای خانه موزه هیئات دغدغه مند است
ملایی با تأکید بر دغدغه مدیریت شهری برای اجرای خانه موزه هیئات مذهبی گفت: هیئات مذهبی در برگزاری مراسم تعزیه اهتمام داشته باشند تا این آیین به فراموشی سپرده نشود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در صدوبیست و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم بر همدلی و همراهی مدیریت شهری با هیئات مذهبی تأکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه این همدلی در شهر قم وجود دارد و این همدلی به برکت حضرت معصومه(س) وجود دارد.
وی به اطلاع‌رسانی مشترک هیئات و مدیریت شهری تأکید و افزود: در سال گذشته این اتفاق رقم خورد و اطلاع‌رسانی توسط شهرداری انجام شد که امسال نیز با این حرکت می‌توانیم در هزینه‌های هئیات کمک شایانی داشته باشیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قم خواستار برگزاری مراسم تعزیه در شهر شد و گفت: هیئات مذهبی در برگزاری مراسم تعزیه اهتمام داشته باشند تا این آیین به فراموشی سپرده نشود.
وی به اجرای طرح خانه موزه اشاره کرد و گفت: عدم اجرایی شدن خانه موزه به خاطر مشکلات مختلفی از جمله عدم توافق مالکین بوده و شهرداری اهتمام ویژه برای اجراشدن این طرح دارد.
دکتر ملایی در پایان یادآور شد: نهضت امام خمینی(ره) از ایام محرم و صفر آغازشده و باید نسبت به برگزاری این مراسم‌ها توجه ویژه داشته باشیم و برای فرهنگ‌سازی نهضت عاشورایی برنامه‌ریزی جامع شود.
انتهای پیام/