شهر قم در حوزه فضای سبز در کشور سرآمد است
شهر قم در حوزه فضای سبز در کشور سرآمد است
سبحانی شهر قم را زنده و در جریان توسعه توصیف کرد و گفت: شهر قم امروز در حوزه فضای سبز و استفاده از پساب در کشور سرآمد بوده و حرف های زیادی برای گفتن دارد و با یاری خدای متعال امروز شهر با مدیریتی کارآمد اداره می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی عملکرد شهرداری قم را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: اقدامات شهرداری قم در بعضی از حوزه‌ها مانند توسعه فضای سبز در کشور کم‌نظیر بوده و ما امروز در این بخش حرف‌هایی زیادی برای گفتن داریم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم ضمن تشکر از زحمات تمام پرسنل شهرداری ادامه داد: دیدن زحمات حوزه شهری چشم بینا می‌خواهد، برگزاری این تعداد مراسمات ملی و مذهبی و ارائه خدمات در همه بخش‌های قابل‌چشم‌پوشی نیست.
وی تأکید کرد: شهر زنده بوده و جریان توسعه در شهر قم به‌خوبی قابل‌مشاهده است و نباید زحمات پرسنل شهرداری قم را نادیده بگیریم.
دکتر سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار بازتاب بیشتری از اقدامات در حوزه پساب شد و گفت: اقدامات خوبی در حوزه پساب انجام‌شده اما هنوز دیده نشده است، اجرای ۵ هزار متر لوله‌کشی برای آبیاری کمربند سبز از پساب و استفاده از حجمی برابر ۱۷ چاه آب در آبیاری درختان از این آب باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.
وی سپس به مطالعات انجام‌شده در حوزه فضای سبز و زیبا منظر شهری اشاره و خاطرنشان کرد: بخشی از مطالعات جامع انجام‌شده اما نیاز به ساماندهی و طبقه‌بندی دارد و باید به‌خوبی معرفی و به‌صورت تخصصی به آن پرداخته شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم به زیرساخت‌های اقتصادی و فرهنگی اجتماعی نیز اشاره کرد و یادآور شد: مطالعات انجام‌شده در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی اجتماعی باید به‌سرعت به سرانجام برسد.
وی در پایان تأکید کرد: فراخوان مطالعات زیرساخت‌های اقتصادی نیز باید هرچه سریع‌تر اعلام شود تا بتوانیم کار را در اسرع وقت آغاز کنیم.
انتهای پیام/