مشارکت بالای مردم در انتخابات گام نخست در مسیر توسعه
مشارکت بالای مردم در انتخابات گام نخست در مسیر توسعه
نیازمند با تأکید بر حضور مردم در انتخابات گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طی 44 سال گذشته اقتدار خود را از حمایت مردم کسب کرده و امروز نیز زمان تمدید این اقتدار در جهان و حفظ امنیت کشور بوده و گام نخست در حل مشکلات است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: انتخاب رئیس‌جمهور اصلح نخستین گام در حل مشکلات کشور بوده و باید از این فرصت با بصیرت استفاده کنیم.
وی خطاب به مردم ایران و شهر قم یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران در طی ۴۴ سال گذشته اقتدار خود را از حمایت مردم کسب کرده و امروز نیز زمان تمدید این اقتدار در جهان و حفظ امنیت کشور است.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم به اقدامات شهید جمهور نیز اشاره کرد و گفت: اقدامات بسیاری در ایجاد زیرساخت‌های کلان در زمان ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی در کشور انجام شد و شهر قم نیز از این امکان بهره برده و بسیاری از چالش‌های خود را حل کرده است،.
وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور جدید باید در مسیر خدمت‌گزاری و حل مشکلات مردم گام بردارد تا اقدامات دولت شهید آیت‌الله رئیسی ادامه پیدا کند و کشور شاهد رشد و توسعه خوبی باشد.
نیازمند در پایان تأکید کرد: مردم شریف قم در همه انتخابات بیشترین مشارکت را داشته‌اند و این نشان از بصیرت این مردم اصیل و آگاه را دارد.
انتهای پیام/