لزوم اختصاص بودجه ملی برای توسعه شهر قم
لزوم اختصاص بودجه ملی برای توسعه شهر قم
اخوان با تأکید نگاه ویژه دولت بر جهان شهر قم گفت: باید با شناخت ظرفیت‌های ملی، شهر قم را به جایگاه واقعی خود برسانیم و برای برگزاری مناسبت‌های ملی که به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود بودجه ویژه دولتی دریافت کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در صد و سی و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم و پس از ارائه گزارش رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم اظهار داشت: ارتباط مدیریت شهری با سازمان برنامه‌وبودجه ارتباطی تعاملی است و می‌تواند در پیشبرد اهداف استان کمک بسیاری کند.
وی به وجود ردیفی در دریافت اعتبارات ملی اشاره کرد و افزود: در سال‌های گذشته نزدیک به ۶ درصد بودجه شهرداری‌ها از اعتبارات ملی بود که شاید بتوان با کمک و تعامل بین این دو دستگاه دوباره از چنین فرصتی برای توسعه شهر استفاده کنیم.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم ادامه داد: انتظار داریم برای اجرای پروژه‌ها عمرانی شهری بتوانیم از اعتبارات ملی استفاده کنیم و کمک‌ها بیشتر شود.
وی در پایان تصریح کرد: باید با شناخت ظرفیت‌های ملی و رایزنی شهر قم را به جایگاه واقعی خود برسانیم زیرا شهر قم یک جهان شهر است که مناسبت‌های ملی و بین‌المللی زیادی را در طول سال برگزار می‌کند که نیاز است دولت نگاه ویژه به این شهر داشته است.
انتهای پیام/