پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی درگذشت شهادت‌گونه جهادگر بسیجی «محمدحسین دریس»
پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی درگذشت شهادت‌گونه جهادگر بسیجی «محمدحسین دریس»
خبر عروج شهادت گونه مجاهد فی سبیل‌الله، دانشجوی جهادگر، مخلص و خستگی ناپذیر «محمد حسین دریس» که در مسیر خدمت به محرومان به لقای پروردگار رسید، بار دیگر ثابت کرد که عشق به همنوع و خدمت به خلق، مرز نمی‌شناسد و جوانان این سرزمین همواره آماده فداکاری در راه آرمان‌های والای انسانی هستند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی درگذشت شهادت گونه بسیجی جهادگر “محمد حسین دریس” که در مسیر خدمت به محرومین و مستضعفین دعوت حق را لبیک گفت، پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر عروج شهادت گونه مجاهد فی سبیل‌الله، دانشجوی جهادگر، مخلص و خستگی ناپذیر «محمد حسین دریس» که در مسیر خدمت به محرومان به لقای پروردگار رسید، بار دیگر ثابت کرد که عشق به همنوع و خدمت به خلق، مرز نمی‌شناسد و جوانان این سرزمین همواره آماده فداکاری در راه آرمان‌های والای انسانی می باشند.
شورای اسلامی شهر مقدس قم، درگذشت این جهادگر مومن و انقلابی را که در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام دعوت حق را لبیک گفت به جهادگران سرافراز و با اخلاص، خانواده معزز، فعالان جهادگر، دوستداران و وابستگان ایشان تبریک وتسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن جهادگر مومن متدین و انقلابی و حامی محرومان و مستضعفان در کشور غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با شهدا، اولیا و اوصیا و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارد.

۱۴۰۳/۰۴/۲۸