لزوم برپایی ناحیه ویژه خدمات فرهنگی به زائران در بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص)
لزوم برپایی ناحیه ویژه خدمات فرهنگی به زائران در بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص)
محرری با تأکید بر لزوم برپایی ناحیه ویژه خدمات فرهنگی به زائران در بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) گفت: در وردی‌های شهر مانند ۷۲ تن نیز باید ناحیه ویژه خدمات فرهنگی برای زائران برپا شود.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در صد و سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با ابراز تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار داشت: در راستای برگزاری ایام سوگواری و حمایت مدیریت شهری از مساجد و تکایا و آماده‌سازی شهر تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی خدمات شهرداری در میدان آستانه و امام خمینی (ره) را قابل‌تقدیر دانست و افزود: از شهرداری منطقه ۷ و معاون خدمات شهری تشکر ویژه داریم که سایه‌بان و مه‌باش در مسیر نصب کردند و امیدواریم به‌زودی مسیر میدان امام تا آستانه مقدس که نیاز به سایبان دارد به‌صورت دائم برپا شود، لازم است سایبان فعلی نیز تا اربعین حفظ شود.

رئیس شورای شهر قم به نزدیکی ایام اربعین نیز اشاره کرد و گفت: مسیر بلوار پیامبر اعظم (ع) نیاز به زیرساخت‌های دائمی دارد و باید به‌صورت اساسی اجرا شود، نکته مهم این است که همیشه این دغدغه وجود دارد که مردم با کارگاه‌های عمرانی تداخل نداشته باشند و ایمنی مسیر پیاده‌روی برای زائران فراهم شود.

وی به تشکیل محل دائمی ناحیه ویژه خدمات فرهنگی به زائران در بلوار پیامبر اعظم (ص) تأکید و بیان کرد: در ابتدای ورودی شهر در میدان ۷۲ تن نیز به یک ناحیه ویژه و ایستگاه دائمی نیاز داریم تا در مناسبت‌ها به زائران خدمات لازم را ارائه شود.

انتهای پیام/