حمایت شهرداری قم در ترویج فرهنگ مهدویت و جبهه مقاومت در اربعین حسینی(ع)
حمایت شهرداری قم در ترویج فرهنگ مهدویت و جبهه مقاومت در اربعین حسینی(ع)
ملایی با تاکید بر حمایت شهرداری قم در ترویج فرهنگ مهدویت و جبهه مقاومت در اربعین حسینی(ع) گفت: امسال در روز اربعین و پیاده روی گسترده مردم باید به مسائلی مانند مهدویت، جبهه مقاومت،‌انقلاب اسلامی و جنگ نرم دشمن پرواخته شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در صد و سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد ضمن ابراز تشکر از خدمات شهرداری در ایام سوگواری سید شهدا(ع) اظهار داشت: امسال شهرداری به خصوص منطقه هفت خدمات قابل توجه ای را به زائران ارائه داد.
وی به نزدیکی ایام اربعین اشاره کرد و افزود: امسال باید به‌صورت ویژه در زمان پیاده‌روی روز اربعین به شهدای غزه و جبهه مقاومت در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) توجه کنیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: باید تصاویری از شهدای بین‌المللی جبهه مقاومت در مسیر پیاده‌روی زائران در بلوار پیامبر اعظم (ص) به همراه پرچم فلسطین نصب شود.
وی خواستار کمک شهرداری و بررسی این کمک در کمیسیون فرهنگی به طلاب اعزامی به پیاده‌روی کربلا شد و بیان کرد: تعدادی طلاب به درخواست علمای عراق برای تبیین مباحثی مانند مهدویت، جبهه مقاومت، انقلاب اسلامی و جنگ نرم دشمن به کربلا اعزام می‌شوند که نیاز به کمک دارند.
دکتر ملایی یادآور شد: این افراد از سال گذشته نیز هنوز هزینه‌ای دریافت نکرده‌اند و نیاز است شهرداری در کنار خدمات گسترده‌ای که در این ایام ارائه می‌کند کمک مالی نیز به این افراد داشته باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه شهرداری به مسائل فرهنگی می‌تواند در پیروزی جبهه مقاومت و تبیین فرهنگ مقاومت در بین مسلمانان تأثیر به سزایی داشته باشد.
انتهای پیام/