توجه به شرایط رفاهی رانندگان تاکسی در دستور کار قرار گیرد
توجه به شرایط رفاهی رانندگان تاکسی در دستور کار قرار گیرد
دهناد با اعلام دریافت ۵ درصد از یک درصد حق جابه‌جایی مسافران تاکسی‌های اینترنتی به شهرداری خبر داد و گفت: این پول باید برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی و بهبود شرایط رفاهی رانندگان تاکسی هزینه شود.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در صد و سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم از دریافت ۵ درصد از یک درصد سهم شهرداری از جابه‌جایی مسافر سیستم تاکسی‌های اینترنتی خبر داد و اظهار داشت: در سال‌های گذشته نیز تاکسی‌های اینترنتی یک‌درصدی به شهرداری پرداخت می‌کردند.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی شهرداری این مبلغ را به‌ازای پشتیبانی از تاکسی‌های اینترنتی دریافت کرده و در جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: باید این پول مانند سنوات گذشته وارد حساب سازمان تاکسیرانی شده و سازگاری برای بهبود شرایط رفاهی رانندگان تاکسی تعریف کنیم تا بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

وی در پایان گفت: امروز نوسازی ناوگان تاکسیرانی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری بوده و در شرایط مطلوبی قرار نداریم و بیش از ۷۰ درصد ناوگان نیاز به نوسازی دارد.

انتهای پیام/