نحوه سهامداری شهرداری قم در بانک شهر شفاف‌سازی شود
نحوه سهامداری شهرداری قم در بانک شهر شفاف‌سازی شود
امرالهی با تأکید بر حفظ منافع شهر در افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر گفت: با توجه به سهامداری شهرداری تهران در بانک شهر باید نحو سهامداری شهرداری قم در بانک شهر به‌صورت شفاف مشخص شود تا مشکلی در آینده برای سرمایه شهر و شهروندان ایجاد نشود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح اله امرالهی در صد و سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، به لایحه شهرداری قم مبنی برافزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر اشاره و اظهار داشت: باید برای بررسی بیشتر لایحه ابعاد موضوع در کمیسیون تلفیق بررسی شود.
وی که خواستار بررسی بیشتر دارایی¬های بانک شهر بود افزود: بزرگ‌ترین سهام‌دار بانک شهر، شهرداری تهران است و این در حالی است که شرایط اقتصادی شهرداری تهران مطلوب نیست و این موضوع نگران‌کننده است.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: باید نحو سهامداری شهرداری قم در بانک شهر به‌صورت شفاف مشخص شود تا مشکلی در آینده برای سرمایه شهر و شهروندان ایجاد نشود.
وی در پایان تأکید کرد: باید نگرانی‌های اعضای شورا در افزایش سهام شهرداری قم رفع شود و سپس اقدام به واریز پول برای افزایش سهام به بانک شهر انجام شود.
انتهای پیام/