حمایت از تشکل‌های اجتماعی، تأثیرات عمیقی بر رشد و توسعه جامعه دارد
حمایت از تشکل‌های اجتماعی، تأثیرات عمیقی بر رشد و توسعه جامعه دارد
امرالهی با تأکید بر نقش تشکل‌های اجتماعی در حضور پررنگ و مشارکت بیشتر مردم در حل مسائل پیچیده کشور گفت: مشارکت اجتماعی، به‌ویژه از طریق تشکل‌ها، می‌تواند به افزایش اعتماد عمومی و تقویت همبستگی اجتماعی منجر شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح اله امرالهی در بازدید از معاونت فرهنگی و امور جوانان استان قم واقع در فرهنگسرای جوان، ضمن یادآوری روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اظهار داشت: تشکل‌ها به‌عنوان بازوان اجرایی جامعه مدنی، نقش مهمی در تسهیل فرآیند مشارکت عمومی و افزایش حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی ایفا می‌کنند.


وی توانمندی نهادهای مردم را در تقویت ساختارهای اجتماعی و فرهنگی کشور بسیار مهم خواند و افزود: مشارکت اجتماعی، به‌ویژه از طریق تشکل‌ها، می‌تواند به افزایش اعتماد عمومی و تقویت همبستگی اجتماعی منجر شود.
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم تقویت همبستگی اجتماعی حاصل از مشارکت‌های اجتماعی را عامل حل مسائل پیچیده کشور دانست و تصریح کرد: این همبستگی این همبستگی، جامعه را در برابر بحران‌ها مقاوم‌تر می‌کند و توانایی حل مسائل پیچیده را افزایش می‌دهد.


وی تأکید کرد: همچنین ترویج فرهنگ مشارکت اجتماعی و حمایت از تشکل‌های مردمی می‌تواند تأثیرات عمیقی بر رشد و توسعه جامعه داشته باشد.
مهندس امرالهی در پایان یادآور شد: بخشی از تحقق شعار سال مبنی بر بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم می‌تواند از طریق تقویت و حمایت از تشکل‌ها اجتماعی شکل بگیرد.
انتهای پیام/