ارائه خدمات حمل‌ونقل جاده‌ای تا مرز مهران به زائران و مسافران از قم
ارائه خدمات حمل‌ونقل جاده‌ای تا مرز مهران به زائران و مسافران از قم
دهناد در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خدمات ارائه شده به مسافران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شهر قم با تمام امکانات در جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) آماده است.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ضمن بیان خداقوت به پرسنل این دو مرکز اظهار داشت: نگاه خدمتگزار به زائران اربعین مهم‌ترین نکته خدمات شبانه‌روزی در این دو مرکز است.

وی در بازدید از نحو ارائه خدمات به زائران افزود: سامانه ۷۲۴ در فروش و رزرو بلیت به زائران برای سفر به عراق آماده بوده و شرایط مطلوبی را برای مدیریت فروش بلیت فراهم کرده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: حجم اعزام مسافر به مرز مهران و عراق طی چند روز گذشته و روزهای آینده قابل‌توجه بوده و تمام ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای برای ارائه خدمات مطلوب بسیج شده است.

وی به خط مستقیم قم – نجف نیز اشاره کرد و گفت: این ناوگان به‌صورت مستقیم از قم به نجف و محدود با همکاری ناوگان عراقی انجام می‌شود و شرایط مطلوبی را برای شهروندان فراهم کرده که امیدواریم برای سال آینده این ناوگان توسط شهر قم و با گستردگی بیشتری انجام شود.

دکتر دهناد بر حفظ ایمنی راه‌ها در مسیر و جاده نیز تأکید کرد و گفت: با راه‌اندازی سیستم هوشمند نظارت بر ناوگان و همچنین دوربین‌های پلاک خوان در مسیر تمام راه تحت نظارت بوده و ایمنی مسیر بادقت رصد می‌شود.

وی بیان کرد: به تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسیر از قم تا مهران و زمان خروج مسافران از مرز رصد و مدیریت شده و این برنامه‌ریزی تا پایان سفرهای زائران و بازگشت به ایران اجرایی شده و خدمات به بهترین نحو ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم در پایان تأکید کرد: شهر قم با تمام امکانات و خدمات با نگاهی خدمت‌رسان به زائران اربعین حسینی (ع) در میدان بوده و این نگاه و توجه قابل‌تقدیر بوده و نیاز به حمایت‌های دستگاه‌های دولتی و ملی دارد.

انتهای پیام/