میزبانی از زائرین اربعین حسینی افتخاری برای مردم قم است
میزبانی از زائرین اربعین حسینی افتخاری برای مردم قم است
سعادتمند با اشاره به خدمات رسانی شهرداری قم در ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: شهر قم در ایام اربعین میزبان بیش از 400 هزار نفر است و این میزبانی مدال افتخاری برای مردم شهید پرور و انقلابی قم می باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشااله سعادتمند عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به خدمات رسانی شهرداری قم در ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: شهر قم در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، میزبان ۴۰۰ هزار زائر از سراسر کشور و دنیا خواهد بود.
وی افزود: خدمت رسانی مطلوب و تکریم زائرین از مطالبات اعضای شورای اسلامی شهر بوده و این مهم با برگزاری بازدید ها از مواکب مهم شهر قم در حال انجام می باشد و نواقص احتمالی نیز با پیگیری ویژه در جهت رفع آن در دستور کار است.
وی ادامه داد: میزبانی از زائران اربعین حسینی افتخار مردم قم است و امید است بتوان بیش از پیش در خدمت زائران سیدالشهدا (ع) باشیم و اقدامات و برنامه‌های خوبی در این زمینه اجرایی شود.
سعادتمند خاطر نشان کرد: به شهروندان عزیز و زائران این اطمینان را می دهیم که با تمام توان به وظایف خود در راستای خدمت رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) عمل نمائیم.