تحقق شعار سال با مشارکت گسترده مردم در میزبانی از زائران اربعین در قم
تحقق شعار سال با مشارکت گسترده مردم در میزبانی از زائران اربعین در قم
طلایی با تأکید بر لزوم اختصاص بودجه ملی به شهر قم گفت: مشارکت گسترده مردم در میزبانی از زائران به معنای توجه به شعار سال و دغدغه مقام معظم رهبری در فراهم‌شدن بستر مشارکت حداکثری مردم است.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی در بازدید از موکب‌های مستقر در قم و نحو ارائه خدمات به زائران اظهار داشت: شهر قم نخستین ایستگاه اسکان زائران اربعین بوده و نیاز است بهترین خدمات به زائران ارائه شود.

وی آماده‌باش مدیریت شهری در میزبانی از زائران را موردتوجه قرارداد و افزود: امسال مشارکت مردم در میزبانی از زائران با مدیریت ستاد مردمی اربعین در ۵۰ نقطه شهر قابل‌توجه بوده و این مشارکت گسترده مردم به معنای توجه به شعار سال و دغدغه مقام معظم رهبری در فراهم‌شدن بستر مشارکت حداکثری مردم است.

نائب رئیس کمیسون حقوقی ونظارت شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: مسئولیت شهر قم بیش از همه شهرها است؛ زیرا مقصد بسیاری از زائران قبل و بعد از سفر به عتبات شهر قم و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران است.

وی به برگزاری مراسم راه‌پیمایی جاماندگان اربعین در مسیر بلوار پیامبر اعظم (س) نیز اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری به‌صورت گسترده در مرز مهران، مسیر نجف به کربلا و قم در حال خدمات‌رسانی است و همه مناطق در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) مستقر شده است.