لزوم بسیج تمام امکانات کشور در فرهنگ‌سازی برای کودکان و نوجوانان
لزوم بسیج تمام امکانات کشور در فرهنگ‌سازی برای کودکان و نوجوانان
ملایی با تأکید بر اهمیت تربیت کودکان و نوجوانان بر اساس فرهنگ مقاومت گفت: کودکان امروز سربازان فردای جبهه مقاومت بوده و باید برای مبارزه با کفر و ظلم لبیک بگویند ازاین‌رو باید تمام امکانات شهر و کشور در جهت توجه و فرهنگ‌سازی برای کودکان و نوجوانان بسیج شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی جاماندگان اربعین در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم اظهار داشت: شهرداری قم در برگزاری این مراسم سنگ تمام گذاشته و این میزان همکاری و دغدغه¬مندی قابل‌تقدیر است.
وی به برپایی غرفه‌های فرهنگی اشاره کرد و افزود: امروز نیاز کشور توجه به مسائل فرهنگی بوده و با این نیاز اولویت‌دار باید تمام ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی به میدان بیایند.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شهرداری قم در حد توان خود در برپایی غرفه‌های فرهنگی اهتمام داشته اما کافی نیست و نیاز به همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها است.
وی برپایی غرفه‌های فرهنگی با سه رویکرد تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، مقاومت و مهدویت و همچنین بیان دستاوردهای انقلاب را لازم خواند و تصریح کرد: باید تمام امکانات شهر و کشور برای تبیین این سه رویکرد فرهنگی گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان مقاومت و مهدویت برای کودکان و نوجوانان بسیج شود زیرا این قشر از جامعه لبیک گوی مبارزه با ظلم و ستم در آینده است.
دکتر ملایی ادامه داد: امام خمینی(ره) در بیان سؤال دشمن که سراغ از سربازان انقلاب می‌گرفتند؛ فرمود سربازان انقلاب در گهواره هستند، ما نیز باید برای تربیت و روشنگری این نسل هزینه کنیم و از هیچ خدمتی دریغ نکنیم.
وی خواستار آماده‌سازی غرفه‌های فرهنگی با امکانات رفاهی لازم برای کودکان در مناسبت‌های مختلف شد و گفت: کودکان بر چشم، سر و قلب ما جادارند و نباید نسبت به مسائل رفاهی این قشر در غرفه‌های فرهنگی بی‌توجه باشیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در پایان تأکید کرد: پیروزی جبهه مقاومت و انقلاب به میزان توجه ما به قشر کودک و نوجوان بستگی دارد و نباید از این بخش از جامعه که آینده‌سازان کشور هستند غافل شد.
انتهای پیام/