استیفای حقوق مردم خط قرمز شورای اسلامی شهر است
استیفای حقوق مردم خط قرمز شورای اسلامی شهر است
امرالهی با اشاره به عدم حضوری برخی از اعضای شورا در جلسه رسمی بر پیگیری قانونی غیبت آنان تأکید کرد و گفت: ما در مسیر خدمت به مردم یک رهگذر هستیم و افراد اجازه ندارند مانع خدمت‌رسانی به مردم شوند و باید به خاطر این عدم حضور شرمگین باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح اله امرالهی رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در صد و سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات شهید مولوی واقع در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم(س) و شهادت کریم اهل‌بیت امام حسن(ع) مجتبی و امام مهربانی‌ها امام رضا(ع) اظهار داشت: وظیفه ‌دارم از شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان که در بخش‌های مختلف در شهرهای کربلا، نجف، مرزهای کشور و شهر قم به زائران و مسافران اربعینی خدمات‌رسانی کردند، تشکر نمایم.

وی با یادآوری هفته دولت و شهادت شهید رجایی و شهید باهنر افزود: خدمت به مردم مهم‌ترین وظیفه ما به مردم بوده و امیدواریم اقدامات مؤثری برای شهر و کشور انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در ادامه به غیبت جمعی از نمایندگان شورای شهر قم در جلسه رسمی اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروز به خاطر بی‌توجهی به منافع شهر، افراد خواسته‌های خود را به آبروی شهر ترجیح می‌دهند.

وی خدمت به شهر قم را جدا از وظیفه قانونی یک وظیفه معنوی دانست و تصریح کرد: آبروی شهر قم ارجح بر تمام خواسته‌های ما بوده و باید به خاطر شهر قم از حقوق قانونی خود بگذریم.

مهندس امرالهی تصریح کرد: ما در مسیر خدمت به مردم یک رهگذر هستیم و افراد اجازه ندارند مانع خدمت‌رسانی به مردم شوند و باید به خاطر این عدم حضور شرمگین باشند.

وی خطاب به نمایندگان غائب گفت: این غیبت قطعا پیگیری قانونی خواهد شد تا دیگرکسی به خود اجازه زمین گذاشتن کار مردم را نداده و اولین و آخرین بار باشد که چنین رفتاری در قم تکرار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با ابراز تأسف از رفتارهای بچه‌گانه گفت: حرف زیاد است اما باید حریم شهر حفظ شود و تک‌تک مدیران وظیفه خدمت به مردم را دارند زیرا این تأکید مقام معظم رهبری است و اگر کسی از این امر سرپیچی کند مقلد مقام معظم رهبری نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انحلال شورای شهر به‌جز زیر سؤال بردن آبروی شهر هیچ اتفاقی را رقم نمی‌زند و من شخصاً امروز شرمنده مردم هستم که لایحه مهم سرویس مدارس مورد رسیدگی قرار نگرفت.

انتهای پیام/