جمع‌آوری ریل متروکه تنها با همکاری اداره کل راه و شهرسازی میسر است
جمع‌آوری ریل متروکه تنها با همکاری اداره کل راه و شهرسازی میسر است
صابری با اشاره به مشکلات ایجاد شده ناشی از عدم جمع آوری ریل راه آهن در هسته مرکزی شهر گفت: مسئله جمع‌آوری ریل متروکه تنها با همکاری اداره راه و شهرسازی حل می‌شود و باید برای برطرف‌کردن نارضایتی مردم از گردوغبار ایجاد شده اقدامی اجرایی انجام شود.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین صابری در صد و سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد ضمن تقدیر از اداره کل راه و شهرسازی در دوره مدیریت اخیر اظهار داشت: هم‌افزایی و همکاری این اداره با مدیریت شهری توانسته بسیاری از مشکلات شهر را حل کنند.

وی حجم کاری در حوزه مسکن را در شهر قم قابل‌توجه خواند و افزود: با همکاری این دو نهاد توانستیم چندین پروژه‌ای که دو دهه در شهر قم معطل‌مانده بود را به سرانجام برسانیم و این اتفاق بسیار خوبی است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم دو موضوع جمع‌آوری ریل متروکه و میزان پیشرفت نهضت ملی مسکن را مطرح کرد و گفت: مسئله جمع‌آوری ریل متروکه تنها با همکاری اداره راه و شهرسازی حل می‌شود و باید برای برطرف‌کردن نارضایتی مردم از گردوغبار ایجاد شده اقدامی اجرایی انجام شود.

وی سپس به مسئله غیبت اعضای شورای اسلامی شهر قم در جلسه رسمی اشاره و خاطرنشان کرد: اعتراض این اعضا نسبت به تعطیلی شورا غیرقانونی است؛ زیرا این تعطیلی در سال‌های گذشته نیز اجرا می‌شده است و هیچ‌گاه اعتراضی نسبت به این تعطیلی در سنوات قبل وجود نداشته است.

دکتر صابری تصریح کرد: البته در این مدت تعطیلی بیشتر اعضای شورا در اداره حضور داشتند و بنده شخصاً تمام این دو هفته را به امور مردم و شورا رسیدگی کردم.

وی در پایان تأکید کرد: تمام امورات مربوط به کمیسیون‌ها و لوایح در این مدت رسیدگی شده و تنها جلسه رسمی تشکیل نشده است.

انتهای پیام/