پیوست فرهنگی و اجتماعی در ساخت پروژه های نهضت مسکن ملی مورد توجه باشد
پیوست فرهنگی و اجتماعی در ساخت پروژه های نهضت مسکن ملی مورد توجه باشد
ملائی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به پیوست فرهنگی و اجتماعی در ساخت پروژه های نهضت مسکن ملی، گفت: انتظار مردم قم این مهم است که پیوست فرهنگی و اجتماعی لازم در این پروژه ها دیده شود و باید سرانه فرهنگی و مساجد در سایت‌های مسکن ملی موردتوجه بیشتری قرار گیرد و باتوجه‌به مطالبه مردم تعداد مساجد افزایش پیدا کند.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در صد و سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، به آیات سوره عمران اشاره کرد و اظهار داشت: وجود پیامبر اکرم (ص) به‌عنوان منت برای بشریت معرفی شده و این منت به معنای نعمت کثیر است.

وی به آیه ۱۵۹ سوره عمران نیز اشاره کرد و افزود: در این آیات به ۲۰ نکته مهم اخلاق پیامبر اکرم (ص) اشاره شده و عامل مسلمان شدن کفار بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در ادامه به همکاری اداره کل راه و شهرسازی با مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: این تعامل دوسویه بوده و شهرداری نیز با اداره کل راه و شهرسازی همکاری و هم‌افزایی زیادی داشته است.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به پیوست فرهنگی و اجتماعی در ساخت پروژه های نهضت مسکن ملی، گفت:از مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان قم درخواست ویژه داریم ابتدای امر پیوست فرهنگی و اجتماعی لازم در این پروژه ها دیده شود و در مرحله دوم سرانه فرهنگی تعریف شده افزایش پیدا کند، باید سرانه فرهنگی و مساجد در سایت‌های مسکن ملی موردتوجه قرار گرفته و باتوجه‌به مطالبه مردم تعداد مساجد افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/