لزوم حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در پرداخت هزینه سرویس مدارس
لزوم حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در پرداخت هزینه سرویس مدارس
حجت‌الاسلام استقامت با تأکید بر اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر گفت: باید شهرداری از نخبگان، المپیادی‌ها و ورزشکاران دارای مقام و خانواده‌های دارای فرزند معلول در پرداخت هزینه سرویس مدارس حمایت کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در صد و سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اعتراض نسبت به افزایش ۳۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در سال جاری اظهار داشت: باید نقش شهرداری در حمایت از خانواده در پرداخت سرویس مدارس باید دیده شود.
وی افزود: اگر تحصیل رایگان است باید سرویس مدرسه نیز به‌صورت رایگان ارائه شود و نقش مدارس در تأمین این خدمت مشخص باشد و شهرداری نقشی فراتر از نرخ‌گذاری سرویس مدارس داشته باشد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم توجه به قانون جوانی جمعیت را لازم خواند و بیان کرد: ما باید از خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر حمایت کنیم و این حمایت باید شامل نخبگان، المپیادی‌ها و ورزشکاران دارای مقام نیز باشد.
وی ادامه داد: خانواده‌های دارای فرزند معلول نیز باید از حمایت بیشتری برخوردار بوده و برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و دانش آموزان مدارس استثنایی خدمات ویژه تعریف کنیم.
حجت‌الاسلام استقامت خواستار حذف سهم ۲ درصدی سازمان تاکسیرانی از سرویس مدارس شد و خاطرنشان کرد: این لایحه بدون در نظر گرفتن همه این مسائل ناقص بوده و باید تکمیل شود.
وی در پایان گفت: ون‌هایی که هنوز پلاک نشده‌اند برای استفاده از سرویس مدارس استثنایی مورداستفاده قرار بگیرند تا شهرداری نیز بخشی از وظایف اجتماعی خود را ایفا کند.
انتهای پیام/