ورزش‌ها متناسب با آسیب‌های اجتماعی توسعه پیدا کنند
ورزش‌ها متناسب با آسیب‌های اجتماعی توسعه پیدا کنند
حجت‌الاسلام استقامت با تأکید بر توجه به ورزش‌ها متناسب به کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: باید در توسعه ورزش‌ها به مسئله بومی‌سازی نیز توجه کنیم و امکانات را بر اساس مطالبه و توجه جوانان توسعه دهیم.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به اهمیت توجه به ساخت هویت انقلابی اسلامی در جوانان اظهار داشت: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که آمار و ارقام می‌تواند در هدایت نگاه‌ها و تصمیم‌سازی کمک بسیاری در ساخت فرهنگ داشته باشد.

وی افزود: باید باتوجه‌به آمارها و مطالبات مردم به توسعه ورزش برای همه اقشار جامعه به‌خصوص بانوان اقدام کنیم و بدون برنامه و آمار پیش نرویم تا هزینه‌ها در محل درستی هزینه شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر مقدس قم ادامه داد: از آن جا که کاهش آسیب‌های اجتماعی در اولویت ما است باید بر اساس اولویت ما در نوع آسیب اجتماعی ورزش متناسب با آن شناسایی شده و در جهت توسعه آن اقدام کنیم و ورزش‌های مربوط به آن معرفی شود.

وی تأکید کرد: باید این تناسب بین ورزش و آسیب‌شناسی بادقت بررسی شود، همچنین بعضی از رشته‌ها در قم استقبال بیشتری نسبت به آن وجود دارد مانند کشتی و فوتسال و باید استعدادها در آن شناخته شود، البته باید رشته‌های جدید نیز که مورد استقبال است امکانات آن فراهم شود.

حجت‌الاسلام استقامت در پایان بیان کرد: ورزش‌ها باید با شرایط موجود بومی‌سازی شود و این نکته مهمی در توسعه ورزش در استان قم است.

انتهای پیام/