تعامل شورای شهر و صداوسیما در انعکاس علل مشکلات شهر ضروری است
تعامل شورای شهر و صداوسیما در انعکاس علل مشکلات شهر ضروری است
امرالهی با تأکید بر لزوم تعامل بین شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم و صداوسیما گفت: باید مشکلات قبل از این که در رسانه‌های شخص محور منعکس شود در صداوسیما کارشناسانه مطرح شود تا تمام ابعاد مشکلات برای مردم بیان شده و به حل مشکلات بین دستگاهی بینجامد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح اله امرالهی در دیدار اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مقدس قم با دکتر احمد پهلوانیان رئیس صداوسیمای قم بر تعامل بین مدیریت شهری به‌خصوص شورای شهر با صداوسیما تأکید کرد و اظهار داشت: باید جلساتی مشترک بین این دو نهاد برگزار شده و تعامل لازم برقرار شود.

وی انعکاس دغدغه مردم در رسانه‌ای معتبر لازم خواند و افزود: امروز انعکاس مطالبات مردم در رسانه‌های شخص محور باعث ایجاد تفاسیر مختلف و بیان اجتهاد فردی و کمتر کارشناسی شده می‌شود که آسیب‌های جدی برای شهر به همراه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم انعکاس مطالبات مردم از طریق صداوسیما را معتبر خواند و بیان کرد: قبل از این که موضوعات در فضای مجازی مطرح شود صداوسیما با کار کارشناسی مطرح کند زیرا مردم صداوسیما را برای خود می‌دانند و به آن اعتماد دارند.

وی انتظار مردم را در انعکاس علل مشکلات شهر مطرح و خاطرنشان کرد: انعکاس تمام ابعاد مشکلات شهر می‌تواند در ایجاد اعتماد ملی و حل مشکلات بین دستگاه‌های بسیار کمک کند و ان‌شاءالله شاهد اتفاقات خوبی در همکاری بین این دو دستگاه در شهر باشیم.

انتهای پیام/