صداوسیما آماده انعکاس مستقیم مسائل شهر به مردم است
صداوسیما آماده انعکاس مستقیم مسائل شهر به مردم است
پهلوانیان با تأکید بر انعکاس عملکردها و چالش‌های شهر در حوزه مدیریت شهری گفت: صداوسیما آماده انعکاس روزانه مسائل شهر بوده و باید تعامل مستقیمی بین مردم و مدیران شهری برای ایجاد نشاط و اعتماد ملی برقرار شود.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر احمد پهلوانیان در دیدار با اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مقدس قم با بیان خداقوت به اعضای شورای شهر قم اظهار داشت: شورای شهر به‌عنوان یک پارلمان محلی دارای شان نظارتی و شان اجرایی است و یک رکن مهم در مدیریت شهری است.

وی رسانه را در کنار مدیریت شهری معرفی کرد و افزود: رسانه هم در انعکاس خدمات و عملکرد شورای شهر و هم در نشان‌دادن چالش‌ها و مشکلات حضور دارد و صدای مردم است و ایجاد تعادل بین هر دو بخش می‌تواند در ایجاد نشاط اجتماعی و اعتماد عمومی نقش مهمی را ایفا کند.

رئیس صداوسیمای استان قم نبود ارتباط مستقیم بین صداوسیما و مدیریت شهری را طی دو سال گذشته را مطرح کرد و گفت: این تعامل بین دو دستگاه مهم تنها موردی است و صداوسیما آمادگی کامل در برقراری این تعامل را داریم و می‌توانیم با ایجاد صدای شهر در انعکاس خدمات و بیان مطالبات مردم با مدیریت شهری همکاری کنیم.

وی ایجاد یک استودیوی مستقل در شهرداری قم را مطرح و بیان کرد: می‌توانیم این ارتباط بین مردم و مدیران شهری را از طریق صداوسیما ایجاد کنیم و در انعکاس نظرات و اقدامات کمک بسیاری کنیم و برنامه روزانه پخش کنیم.

پهلوانیان در جریان قراردادن مردم به‌صورت مستقیم از مسائل شهر را اقدامی لازم دانست و خاطرنشان کرد: حضور کارشناسان رسانه‌ای در کنار مدیریت شهری لازم و ضروری است و باید در این مسیر به هم اعتماد کنیم و ما آمادگی لازم را برای ایجاد این تعامل داریم.

وی خدمت به مردم را اولویت کار معرفی کرد و گفت: باید تمام مسائل برای مردم منعکس شود و اجازه دهیم مردم قضاوت کنند و از انعکاس اتفاقات دوری نکنیم و همان‌طور که شهر از نظر کالبدی بسیار تغییر کرده است باید از نظر معنوی نیز کار شود.

انتهای پیام/