نظام مسائل زنان و خانواده با نگاهی باز و واقع‌بینانه مورد توجه باشد
نظام مسائل زنان و خانواده با نگاهی باز و واقع‌بینانه مورد توجه باشد
نیازمند با تأکید بر احصاء نظام مسائل زنان و خانواده گفت: تأثیر زنان با توجه به نقش مادری در هدایت جامعه باید مورد توجه بوده و ناظر به آن به‌دور از سیاست کاری و با برنامه‌ریزی دغدغه مند، نسبت به احصاء نظام مسائل زنان و خانواده در سطح کلان مطالبه گری کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند با اشاره به اهمیت توجه به مسائل زنان در مدیریت کلان اظهار داشت: توجه به مسائل و مطالبات زنان باید از انتخاب یک فرد متخصص به مسائل زنان و خانواده برای معاونت امور زنان و خانواده ‏ریاست جمهوری آغاز می‌شود.
وی با درخواست از رئیس‌جمهور مبنی بر توجه به مسائل و مطالبات به‌حق زنان افزود: باید در مرحله نخست احصاء نظام مسائل زنان و خانواده است در دستور کار قرار گیرد.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: باید در توجه به مسائل خانواده و زنان به‌دوراز مسائل سیاسی با نگاهی باز و واقع‌بینانه شرایط را موردبررسی قرار دهیم.
وی زنان جامعه را نیمی از جمعیت فعال کشور دانست و بیان کرد: تأثیر زنان با توجه به نقش مادری در هدایت جامعه بیش از مردان بوده و باید به‌دوراز سیاست کاری و با برنامه‌ریزی دغدغه مند نسبت به زنان کارکنیم زیرا در هر اشتباه مدیریتی این قشر و درنتیجه جامعه آسیب جدی خواهد دید.
نیازمند تأکید کرد: در صورت التفات به مسائل این حوزه قطعاً از آسیب‌های اجتماعی در جامعه ‏پیشگیری شده و برای آینده روشن پیش روی کشور گام مؤثری می‌توان برداشت.
وی خطاب به رئیس‌جمهور منتخب مردم گفت: از رئیس‌جمهور منتخب ‏انتظار می‌رود با نگاه و رویکرد عادلانه نسبت به تخصیص بودجه لازم در جهت انتظارات بانوان گام ‏بردارد بانوان در حوزه‌های آموزش، آسیب‌های اجتماعی، ورزش و نشاط اجتماعی، تندرستی و سلامت و ‏مشاغل نیاز به ایجاد و تقویت زیرساخت‌های لازم را دارند.‏
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با یادآوری دوباره نقش زنان در جامعه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از تربیت در انواع مختلف فرهنگی اجتماعی اقتصادی ‏و دینی در خانواده صورت می‌پذیرد و نقش عمده‌ آموزش‌ها بر عهده مادران است باید با نگاه ویژه و اولویت‌داری به این قشر از جامعه توجه کنیم.
وی در پایان بیان کرد: توجه به انتظارات بانوان و برآورده کردن مطالبات آنان می‌تواند انتظارات مسئولین را از جامعه و خانواده نیز برآورده کند.
انتهای پیام/