پیروزی یمنی‌ها در مقابل اسرائیل نشان قدرت خداوند است
پیروزی یمنی‌ها در مقابل اسرائیل نشان قدرت خداوند است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین با اشاره به پیروزی یمنی‌ها در مقابل اسرائیل گفت: پیروزی یمنی‌ها در مقابل اسرائیل به جهان نشان داد با دست‌خالی و توکل به خداوند متعال می‌توان بر بزرگ‌ترین مدعی قدرت در جهان پیروز شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در صد و سی و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: پیروزی یمنی‌ها در مقابل اسرائیل به جهان نشان داد با دست‌خالی و توکل به خداوند متعال می‌توان بر بزرگ‌ترین مدعی قدرت در جهان پیروز شد.
وی با اشاره به سخن امام صادق(ع) افزود: پیامبر اکرم(ص) بر وحدت مسلمان در گفتار و کردار وی تأکید کرده و در شب معراج بر بخشش بندگان خود از طرف خداوند اصرار داشتند که نشان از لزوم مودت و وحدت بین مسلمانان است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم در ادامه مالکیت مسجد امام حسین(ع) در منطقه دو اشاره کرد و گفت: مالک این مسجد شهید شده و این مسجد بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و نوع قرارداد با مسجد مشروط بوده است.
وی ادامه داد: در تنظیم این توافقنامه زمان و تورم در نظر گرفته نشده و شرط تکمیل مسجد برای پرداخت آخر غیرمعقول بوده زیرا در زمان ساخت مسجد نیاز به پول و کمک وجود دارد.
حجت‌الاسلام استقامت با کمک به مسجد از ردیف کمک به مراکز فرهنگی و مساجد مخالفت کرد و گفت: این عدد می‌تواند به مراکز فرهنگی، هویتی، ورزشی زیادی در برگزاری مراسم فرهنگی و دینی کمک کرده و باید شهرداری خود این ضرر و زیان تأخیر در پرداخت قسط آخر مسجد را پرداخت کند.
وی در پایان گفت: باید در پرداخت این مبلغ به مسجد تسریع شود تا بخش تخریب‌شده از مسجد هر چه سریع‌تر تکمیل‌شده و در اختیار نمازگزاران قرار گیرد.
انتهای پیام/