دفاع مقدس تا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیسم ادامه دارد
دفاع مقدس تا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیسم ادامه دارد
مهندس امرالهی رژیم جنایتکار صهیونیسم را مظهر ظلم، جنایت و کودک کشی برشمرد و گفت: تبیین مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی دوران جنگ تنها نباید به یک خاطره گویی در هفته دفاع مقدس خلاصه شود زیرا دفاع مقدس تا نابودی اسرائیل جنایتکار ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح اله امرالهی در آستانه هفته دفاع مقدس با اشاره به لزوم تبیین ایثارگری شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز باگذشت ۳۵ سال از جنگ تحمیلی اما هنوز داغ شهدا و ازخودگذشتگی ایثارگران برای ما مانند روز اول تازه است.
وی ایستادگی مردم غیور ایران در مقابل ظلم را پایان نیافتنی دانست و افزود: دفاع از حق تنها مربوط به هشت سال دفاع مقدس نبوده و تا ابد ایرانیان در مقام ظلم ایستاده و اجازه خاموش شدن صدای مظلوم را نمی‌دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم تأکید کرد: تبیین مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی دوران جنگ تنها نباید به یک خاطره گویی در هفته دفاع مقدس خلاصه شود زیرا که این جنگ شاید به‌ظاهر تمام‌شده اما هنوز در شکل‌ها و حوزه‌های مختلف ادامه دارد.
وی به تحریم‌های اعمال‌شده توسط امریکا به ایران اشاره کرد و گفت: بعد از شکست سیاست‌های امریکا و اسرائیل در جنگ ایران و عراق و پیروزی مقتدرانه ایران در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی تحریم بی‌رحمانه‌ترین جنگی است که در تمام این ۳۵ سال امریکا علیه ایران به راه انداخته است.
مهندس امرالهی ادامه داد: چطور می‌توان دم از حقوق بشر، صلح، آزادی و برابری زد درحالی‌که اجازه ورود دارو، تکنولوژی روز و حتی تجهیزات پزشکی را به ایران نمی‌دهند و می‌خواهند ما در برابر این ظلم بزرگ سکوت کرده و دست دوستی نیز به سمت آن‌ها دراز کنیم؟.
وی به جنگ‌افروزی رژیم جنایتکار اسرائیل در فلسطین و غزه نیز اشاره کرد و گفت: اگر امریکا از این رژیم کودک کش حمایت نمی‌کرد امروز رژیم منحوس صهیونیسم جرئت این جنایت بزرگ را در غزه نداشت و با همه اعتراض مردم آزادی‌خواه جهان به این جنگ نسل‌کش به‌عنوان افتخار به عملکرد خود نگاه نمی‌کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: نسل جوان ما باید بداند علل سختی تحریم و گرانی، نبود امکانات و تجهیزات لازم و کندی توسعه را کجا جستجو کند و این روشنگری به‌جز تبیین درست جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس ممکن نیست.
وی یادآور شد: ۹۰ درصد شهدا و ایثارگران از نسل جوان این کشور بودند و اگر آن زمان به این باور نمی‌رسیدند که دشمن حقیقی کیست و تداوم سکوت در برابر آنچه پیامدهای برای کشور دارد هیچ‌گاه جوانی و فرصت زیست خود را برای دفاع از حقیقت و خاک کشور هدیه نمی‌کردند.
مهندس امرالهی به برپایی نمایشگاه یادیاران اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه باید به‌صورت دائم برپا باشد تا مردم و نسل نوجوان و جوان کشور فرصت تفکر و اندیشه در حقیقت را پیداکرده و با باوری راسخ در مقابل توطئه‌های انکارناپذیر دشمن بایستد.
وی در پایان ایستادگی شهدا و ایثارگران را الگویی برای آزادیخواهان جهان دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه با ظلم، جنایت و وحش گری تنها با سرنگونی رژیم صهیونیسم به پایان خواهد رسید و باید شهدا و ایثارگران به‌عنوان الگویی برای مبارزه و بصیرت به جهان معرفی شوند.
انتهای پیام/