سیره شهدا باید الگو سازی شود
سیره شهدا باید الگو سازی شود
مسگری با تأکید بر الگوسازی سیره شهدا در سطح جامعه گفت: امروز نیازمند آن هستیم پرهیزکاری، خدمت به خلق و خداشناسی شهدا و ایثارگران را در جامعه ترویج پیدا نماید و همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید دارند باید سیره شهدا الگوی سازی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران با یادآوری دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص تبیین و الگوسازی شهدا برای نسل جوان اظهار داشت: شهدا باید در تمام لحظات زندگی ما ساری و جاری باشند.
وی معرفی شهدا را برای الگوسازی در جامعه لازم خواند و افزود: امروز سیره شهدا در جامعه کمرنگ شده است و نیاز داریم پرهیزکاری، خدمت به خلق و خداشناسی شهدا و ایثارگران را در جامعه ترویج دهیم.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: هر چه امروز داریم از صدقه‌سر شهدا و جانبازی ایثارگران است و نمی‌توانیم به اهداف و شعائر آن‌ها بی‌توجه بوده و دم از انقلاب گری بزنیم.
وی هفته دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: توجه به شهدا نباید منوط به هفته دفاع مقدس باشد و همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکیددارند باید سیره شهدا الگوی سازی شود.
مسگری در پایان به برپایی نمایشگاه یادیاران نیز اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه فرصتی برای معرفی بخش کوچکی از حقیقت دوران هشت سال جنگ تحمیلی بوده و باید شرایط حضور دانش آموزان و دانشجویان برای بازدید از این نمایشگاه فراهم شود.
انتهای پیام/