تربیت نسلی آگاه و با بصیرت در اولویت برنامه‌های آموزش‌وپرورش باشد
تربیت نسلی آگاه و با بصیرت در اولویت برنامه‌های آموزش‌وپرورش باشد
امرالهی با تأکید بر توجه آموزش‌وپرورش به تربیت نسلی آگاه و با بصیرت گفت: مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای افزایش ایمنی و سلامت جسم و روان دانش آموزان به‌کاربرده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس امرالهی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به جامعه دانش‌آموزی اظهار داشت: سال تحصیلی جدید فرصتی برای علم‌آموزی و حرکت به سمت پیشرفت و توسعه است.
وی با اشاره به اهمیت تربیت نسلی آگاه و با بصیرت افزود: آموزش‌وپرورش امروز آینده کشور را تعیین کرده و باید تربت نسلی مؤمن، پرهیزکار و هدفمند در صدر تمام اهداف آموزش‌وپرورش قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: باید تمام امکانات شهر و کشور به سمت فراهم شدن شرایط مطلوب تحصیلی و تربیتی نسل جوان هدایت شود تا بتوانیم در مقابل جنگ روانی دشمن پیروز شویم.
مهندس امرالهی خطاب به والدین نسبت به بهره‌گیری از سرویس مدارس هشدار داد و گفت: مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای افزایش ایمنی و سلامت جسم و روان دانش آموزان به‌کاربرده است.
وی تأکید کرد: والدین از سپردن دانش آموزان خود به رانندگانی که مورد تائید نیستند پرهیز کنند زیرا در صورت وقوع هرگونه اتفاق هیچ مرجع قانونی نمی‌تواند پاسخگو و پیگیر حادثه رخ‌داده شده باشد.
مهندس امرالهی در پایان تأکید کرد: توجه به مسائل دینی، فرهنگ و اخلاق باید به‌عنوان اولویت در تمام مقاطع تحصیلی به دانش آموزان آموزش داده شود تا شاهد جامعه‌ای بالنده و پیش‌رونده در همه حوزه‌ها باشیم.
انتهای پیام/