باغ‌موزه دفاع مقدس محلی دائمی برای فعالیت‌های فرهنگی دانش آموزان باشد
باغ‌موزه دفاع مقدس محلی دائمی برای فعالیت‌های فرهنگی دانش آموزان باشد
صابری با تأکید بر تبیین نقش شهدا در توسعه و پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: باید باغ‌موزه دفاع مقدس به یکی از مراکز گردشگری و اوقات فراغت دانش آموزان تبدیل شود و بستر لازم برای فعالیت‌های فرهنگی نوجوانان در این باغ‌موزه فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین صابری نایب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی به نام شهدا زنده بوده و ادامه حیات می‌دهد.
وی اهمیت توجه به باغ‌موزه دفاع مقدس در شهر قم اشاره کرد و افزود: احداث باغ‌موزه دفاع مقدس با همکاری مدیریت شهری در قم یکی از اتفاقات مهم و قابل‌توجه است که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان مؤثر است.
وی به برپایی نمایشگاه یاد یاران در هفته دفاع مقدس در باغ‌موزه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در تبیین هشت سال دفاع مقدس و پیروزهای جمهوری اسلامی به اتکا ایمان و تلاش شهدا کمک کرده و این فضا باید به‌صورت دائم برای بازدید دانش آموزان برپا باشد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: باید باغ‌موزه دفاع مقدس به یکی از مراکز گردشگری و اوقات فراغت دانش آموزان تبدیل شود و بستر لازم برای فعالیت‌های فرهنگی نوجوانان در این باغ‌موزه فراهم شود.
وی در پایان تأکید کرد: امروز فرهنگ ایثار و شهادت به معنای تام کلمه در بین نسل جوان کمرنگ شده و شاهد خودمحوری و انزوای دانش آموزان با احاطه در فضای مجازی هستیم که فراهم کردن فضاهای فرهنگی مانند نمایشگاه یادیاران می‌تواند دیوارهای این انزوا را بشکند.
انتهای پیام/