ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت مدیریت شهری در قم
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت مدیریت شهری در قم
محرری با اشاره به اولویت مدیریت شهری در قم به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: امروز شهر قم یکی از کلان‌شهرهای کشور است که نام اغلب معابر و شوراع آن مزین به نام شهدا بوده و خارج از نام شهدا و شعائر اسلامی نام‌گذاری نمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری با تبریک هفته دفاع مقدس بر توجه شورای شهر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری به‌خصوص شورای شهر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی نام‌گذاری معابر و شوارع را به نام شهدا یکی از اقدامات عملی شورای شهر دانست و افزود: امروز شهر قم یکی از کلان‌شهرهای کشور است که نام اغلب معابر و شوراع آن مزین به نام شهدا بوده و خارج از نام شهدا و شعائر اسلامی نام‌گذاری نمی‌شود.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم تصریح کرد: برای تابلوهای جدید بارکد شامل زندگی‌نامه و محل شهادت شهید نیز طراحی‌شده تا علاوه بر آشنایی نسل جوان با نام شهید با زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهید نیز آشنا شوند.
وی در پایان تأکید کرد: توجه به شهدا و طراحی و نسب تندیس و تابلو شهدا در هویت‌سازی و معرفی تاریخ انقلابی شهر در شوراع و ورودی‌های شهر تأثیر بسیاری داشته و شهر قم در این حوزه موفق عمل کرده است.
انتهای پیام/