شهدا هیمنه دشمن را برای همیشه تاریخ در جهان شکستند
شهدا هیمنه دشمن را برای همیشه تاریخ در جهان شکستند
سعادتمند با یادآوری قدرت امام خمینی(ره) در ایجاد بسیج همگانی گفت: شهدا هیمنه دشمن را برای همیشه تاریخ در جهان شکستند و امروز خبری از دشمن نیست درحالی‌که انقلاب اسلامی مانند خورشیدی در جهان می‌درخشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاالله سعادتمند به مناسبت هفته مقدس قم اظهار داشت: دفاع مقدس اوج ایثار، فداکاری و مظهر وحدت ملت ایران و تحقق ولایت‌فقیه به رهبری امام راحل است.
وی یکی از اتفاقات تاریخ‌ساز دوران جنگ تحمیلی را تأسیس بسیج همگانی دانست و افزود: امام(ره) توانست با یک اعلام بسیج همگانی و سازمان‌دهی مردم ایران در قالب بسیج همگانی و ایجاد آمادگی در ارتش و سپاه و نیروهای انتظامی همه ملت ایران را پشت جبهه دفاع مقدس به میدان بیاورد.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: امام(ره) هرروز از هشت سال جنگ تحمیلی را برای انقلاب اسلامی دارای برکت می‌دانست که از آن استفاده کرده و به کمک آن توانستیم انقلاب اسلامی را صادر کرده و مظلومیت خود را به جهان نشان دهیم.
وی دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد جنگ تحمیلی را نیز یادآور شد و گفت: حضرت آقا می‌فرماید دشمن جنگ تحمیلی را برای خاموش کردن انقلاب اسلامی به راه انداخت اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله‌ور شدن نیروهای انقلاب و روحیه انقلابی شد.
سعادتمند ادامه داد: در طول تاریخ هر زمان جنگی برپا شد بخشی از خاک ایران تصرف شد اما ما افتخار داریم در ۸ سال جنگ تمام‌عیار تمام دنیا علیه ملت مظلوم و مقاوم ایران یک وجب از خاک ایران جدا نشد و متجاوز به سزای اعمال خود رسید.
وی نابودی هیمنه دشمن در جهان را دستاورد شهدا برای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز خبری از دشمن نیست درحالی‌که انقلاب اسلامی مانند خورشیدی در جهان می‌درخشد.
عضو شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: این جنگ یک جنگ تمام‌نشدنی است و می‌توانیم از تمام صحنه‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت‌ساله بهترین استفاده را ببریم.
وی خاطرنشان کرد: این روحیه‌ای که در ملت ایران به وجود آمد و جوانان را از خیابان‌ها به جبهه‌ها کشید و از آن‌ها عارفان شب و شیران روز را ساخت تا در مقابل همه هیمنه دشمن بایستد دستاورد دیگر این جنگ تحمیلی است.
سعادتمند در پایان گفت: امیدواریم خداوند توفیق یادآوری آن روزهای آتش و خون و پر از یاد شهدا و آزادگان و رزمندگان بدهد و با گرامی داشت این روزها این افتخارات را به نسل آینده به همراه خاطرات منتقل کنیم.
انتهای پیام/