گنجینه دفاع مقدس به نسل تحصیل‌کرده منتقل شود
گنجینه دفاع مقدس به نسل تحصیل‌کرده منتقل شود
حجت‌الاسلام استقامت دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد گنج بودن دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: این گنجینه باید به نسل دختران و پسران تحصیل‌کرده منتقل شود تا شبهاتی که دشمن ایجاد کرده حل شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت با روایت از یکی از دیدارهای ستاد راهیان نور کشور با مقام معظم رهبری اظهار داشت: حضرت آقا جنگ را گنج می‌دانند و باید به ویژگی‌های گنج توجه کنیم.
وی گنج را یک منبع پایدار و پشتوانه غنی معرفی کرد و افزود: یکی از ویژگی‌های گنج مستغنی شدن همه به میزان ظرفیت بوده و باید این صفات را در جنگ تحمیلی مغتنم بشماریم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: یکی از الزامات فرهنگی کشور انتقال این ویژگی‌ها به نسل ۷۰،۸۰ و ۹۰ کشور بود و باید برای این نسل تبیین شود که چرا جهان جوانان را ما را کشت و به کشور تعرض و تجاوز کرد.
وی تشریح ابعاد مختلف جنگ تحمیلی را دچار روزمرگی دانست و گفت: دشمن هرلحظه برای جوانان ما شبهاتی ایجاد کرده و تنها با تبیین این دوران به نسل دختران و پسران تحصیل‌کرده می‌توانیم این شبهات را حل کنیم.
حجت‌الاسلام استقامت با ابراز امیدواری در خدمت بهتر به مردم گفت: امیدواریم بتوانیم با خدمت بهتر به مردم پاسدار خون شهدا بوده و قدردان این زحمات و از خود گذشتگی‌ها باشیم.
وی خطاب به مدیران و مسئولان کشور یادآور شد: ما باید پاسخگوی خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم زیرا اگر آنان نبودند امروز ما در این مرزوبوم امنیت نداشتیم و به این خوبی‌ها نائل نمی‌شدیم.
انتهای پیام/