شهرداری در پرداخت هزینه‌های اردوهای راهیان نور و اردوهای هویتی اهتمام ویژه داشته باشد
شهرداری در پرداخت هزینه‌های اردوهای راهیان نور و اردوهای هویتی اهتمام ویژه داشته باشد
ملایی با معرفی جنگ تحمیلی به‌عنوان گنجینه هویتی تاریخ کشور گفت: باید این گنجینه هویتی به نسل جوان انتقال پیدا کند و لازم است شهرداری قم در پرداخت اردوهای راهیان نور و اردوهای هویتی اهتمام ویژه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی دفاع مقدس را گنجینه و ثروت هویت‌سازی برای کشور دانست و اظهار داشت: دفاع مقدس برشی پرافتهار و زرین از سند هویتی انقلاب اسلامی در تاریخ تمدن ایران اسلامی است.
وی جنگ تحمیلی را مظهر اخلاص، معنویت، ایثار، گذشت، جان فشانی و به میدان آمدن معرفی کرد و افزود: این دوران مظهر اطاعت از رهبری و ولایت، شجره طیبه، جوان‌گرایی، مظلومیت، شجاعت، رشادت و امید بوده که باید در سند هویتی کشور آورده شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: باید تمام این مظاهر دوران جنگ تحمیلی به‌عنوان گنجینه هویتی به نسل جوان انتقال پیدا کند.
وی کسب فرهنگ را اکتسابی خواند و بیان کرد: نسل جوان این ویژگی‌ها را به‌عنوان فرهنگ از ما کسب کرده و می آموزد ازاین‌رو لازم است به‌صورت اولویت به آن پرداخته شود.
دکتر ملایی روش‌های انتقال گنجینه هویتی را موردبررسی قرارداد و گفت: با برپایی نمایشگاه‌ها، برگزاری یادواره و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم هنر و روایتگری و برگزاری اردوهای راهیان نور و اردوهایی هویتی می‌توانیم این فرهنگ را به نسل جوان آموزش دهیم.
وی به افزایش بودجه فرهنگی شهرداری اشاره و بیان کرد: متأسفانه شهرداری باوجود برگزاری جلسات استانی برای پرداخت هزینه اردوهای هویتی اهتمام جدی نداشته و بنده به‌عنوان فردی از جامعه ایثارگران، شهروند و جایگاه حقوقی ای که مردم عزیز به این حقیر امانت داده اند، مطالبه گر این پرداخت هستم.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهر قم در پایان خاطرنشان کرد: باید اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر در اولویت تمام کارهای دیگر قرار گیرد، زیرا توسعه شهر بدون توسعه فرهنگ غنی انقلابی اسلامی نمی‌تواند دستاورد بزرگی برای مدیران نظام جمهوری اسلامی باشد.
انتهای پیام/