مطالبات پرسنل سازمان آتش‌نشانی پیگیری خواهد شد
مطالبات پرسنل سازمان آتش‌نشانی پیگیری خواهد شد
حجت‌الاسلام استقامت با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم در خصوص اعتراضات طرح شده توسط پرسنل سازمان آتش نشانی، گفت: مناسب سازی محیطی، دریافت خدمات رفاهی و خاصه پرداخت حقوق ومزایای پرسنل شاغل در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت و به‌زودی در قالب لایحه در صحن شورا بررسی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون با محوریت مطالبات آتش نشانان خدوم شهرداری قم، اظهار داشت: پرسنل آتش‌نشانی به خاطر انجام عملیات امداد و نجات جایگاه ویژه‌ای در حوزه مدیریت شهری دارند.
وی توجه به مطالبات آتش‌نشان‌ها را مهم و در اولویت شورا دانست و افزود: مطالبات درخواستی در حوزه های مناسب سازی محیطی، دریافت خدمات رفاهی و تخصصی و پرداخت حقوق ومزایا مورد بحث و گفتگو شد و دغدغه های این عزیزان طرح موضوع شد.


رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در زمینه اصلاح نحو پرداخت حقوق و مزایا پرسنل سازمان آتش‌نشانی که در چند روز اخیر مورد توجه قرار گرفته است، با حضور معاون نیروی انسانی و معاون مالی شهرداری موارد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید با بررسی و اصلاح نحوه پرداخت این مهم به‌صورت لایحه به شورای اسلامی شهر ارسال شود.
وی سپس به زحمات پرسنل آرامستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: پرسنل آرامستان‌ها نیز نیاز به توجه بیشتری داشته و باید نجو پرداخت حقوق و مزایایی این افراد نیز باید موردبررسی و اصلاح قرار گیرد تا حقوق کسی ضایع نشود.
حجت‌الاسلام استقامت در پایان تأکید کرد: شورای شهر توجه ویژه‌ای به مسائل رفاهی پرسنل شهرداری داشته و در حال پیگیری اصلاح و ارتقاء این مزایا هستیم.
انتهای پیام/