امروز کشور نیازمند خدمت خالصانه است
امروز کشور نیازمند خدمت خالصانه است
حاجیه‌خانم اسلام‌دوست مادر شهیدان زین الدین با تاکید بر ایجاد وحدت و همدلی در بین مسئولین گفت: امام راحل انقلاب اسلامی را با وحدت به مسیر پیروزی رساندند، امروز نیز کشور نیازمند وحدت است، همه با هم وحدت کنند و در کنار یکدیگر پرچم انقلاب را حفظ کنید.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حاجیه‌خانم اسلام‌دوست مادر شهیدان زین‌الدین در دیدار با مهندس امرالهی رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر از خودگذشتگی برای حفظ انقلاب و اسلام اظهار داشت: هر گونه غفلت کشور و انقلاب را به چاه می‌اندازد و امروز کشور نیاز به خدمت خالصانه دارد.
وی افزود: این انقلاب به‌راحتی به دست نیامده و آرامش و عزت امروز را مدیون خون شهدا هستیم و باید در مسیر شهدا و همگام با شهدا حرکت کنیم.
مادر شهیدان زین‌الدین به وحدت بین اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین تأکید امام راحل وحدت در جامعه اسلامی بوده و در شورای شهر نیز باید اعضا اختلاف‌ها را کنار گذاشته و ازخودگذشتگی کنند.
وی با یادآوری زندگی شهید مهدی زین‌الدین گفت: شهید مهدی از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار بود؛ اما برای انقلاب از این امکانات گذشت و فرصت تحصیل و پیشرفت شخصی خود در رشته پزشکی را فدای مردم، انقلاب و امام(ره) کرد.
حاجیه‌خانم اسلام‌دوست تأکید کرد: نسل جوان و مسئولان باید به این از خودگذشتگی شهدا برای انقلاب، مردم و کشور آگاه باشند و با تمام قوا برای پیشرفت و عزت کشور و انقلاب تلاش کنند و بدانند باید از خودگذشتگی داشته باشند.
وی به‌سختی دوران مبارزه برای پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به این نقطه خانواده شهدا و شهدا سختی‌های زیادی کشیدند؛ اما امروز همه به دنبال پول و مقام هستند درحالی‌که زندگی واقعی این نیست و این راه درستی نیست درصورتی‌که شهدا جان و مال خود را برای حفظ اسلام و انقلاب هدیه می‌دادند.
مادر شهیدان زین‌الدین بر توجه مدیران و مسئولان به وسوسه‌های شیطان تاکید کرد و گفت: شیطان همیشه همراه ما است و اگر امروز غفلت کنیم در مسیری قرار خواهیم گرفت که انقلاب به خطر خواهد افتاد.
وی در پایان با دعای موفقیت برای اسلام و انقلاب گفت: انقلاب با وحدت، پرهیزگاری، سختی و ایمان به‌دست‌آمده است، جوانان زیادی از جان و راحتی خود گذشته‌اند و این اختلافات زیبنده انقلاب و شهر قم نیست.
انتهای پیام/