اگر شهدا نبودند امروز شاهد جنایات ایادی اسرائیل در ایران بودیم
اگر شهدا نبودند امروز شاهد جنایات ایادی اسرائیل در ایران بودیم
نیازمند با تأکید بر نقش شهدا در امنیت و دوری از جنایات اسرائیل در ایران گفت: برای مقابله با این آتش‌افروزی اسرائیل باید اهتمام بیشتری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران در موزه دفاع مقدس اظهار داشت: احداث باغ‌موزه دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه و ایجاد محل ثابتی برای نمایش و گردهمایی ، گروه های مختلف فرهنگی مطالبه مردم شهر قم است.
وی با تشکر از خدمات شهرداری قم و برپاکنندگان نمایشگاه گفت: معرفی شهدا و شناخت نسبت به سال های دفاع مقدس نیاز به روایتگری با زبان هنر دارد که خوشبختانه این فضا مورد استقبال خانواده‌ها قرارگرفته است.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در ادامه با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیسم در لبنان و غزه گفت: خاورمیانه در آتش جنایت‌های این رژیم کودک کش و جنایتگر در حال سوختن است که اگر شهدا و هشت سال دفاع مقدس نبود امروز شاهد جنایات ایادی اسرائیل در ایران هم بودیم.
وی در پایان با محکومیت جنایات امروز اسرائیل در لبنان گفت: برای مقابله با این آتش‌افروزی اسرائیل باید اهتمام بیشتری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان داشته باشیم و برای این فرهنگ‌سازی باید همه مسئولین در حد توان نقش آفرین باشند.
انتهای پیام/