لازمه پیروزی بر دشمن تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است
لازمه پیروزی بر دشمن تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است
سبحانی با تاکید بر تکریم شهدا و جانبازان گفت: با الگوسازی شهدا برای جوانان مبنی بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانیم در مقابل طمع دشمن در برابر تصاحب فرهنگ و ظرفیت‌های اقتصادی کشور مقابله کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: تکریم شهدا و جانبازان باید در صدر برنامه‌های تمام نهادهای فرهنگی کشور باشد.
وی توطئه دشمنان مبنی بر کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت را یادآور شد و افزود: لازمه پیروزی بر دشمن تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان است تا همانند دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دشمن با همه امکانات نظامی خود بازهم نتواند بر کشور تسلط پیدا کند.
عضو شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: فرهنگ امروز جهان به سمت فردگرایی و تأمین خواسته‌های مادی و فردی است درحالی‌که فرهنگ اسلامی وایرانی ما بر توجه به جمع و تأمین منافع عمومی تأکید داشته و تحقق این نگاه تنها در سایه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی توجه مدیریت شهری به تبدیل بوستان‌های شهر به مزار شهدای گمنام را قابل‌تقدیر خواند و بیان کرد: امروز ۷ بوستان شهر قم آرامگاه مردانی است که حتی از نام خود نیز گذشته‌اند و این الگویی مهمی برای جوانان خواهد بود.
دکتر سبحانی در پایان تأکید کرد: این‌که مقام معظم رهبری بر معرفی شهدا برای جوانان تأکیددارند برای این است که بدون احساس همدلی، وحدت، ایثار و ازخودگذشتگی جامعه نمی‌تواند در مقابل این حجم از طمعِ دشمن برای تصاحب منابع کشور مقاومت کند.
انتهای پیام/