پیروزی حزب‌الله وعده صادق خداوند است
پیروزی حزب‌الله وعده صادق خداوند است
امرالهی مقاومت و تلاش سه دهه حزب‌الله در مقابل اسرائیل را جاودان دانست گفت: بی‌شک خون پاک شهدای مقاومت زمینه‌ساز پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف از چنگال جنایتکاران صهیونیست خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح اله امرالهی در صد و سی و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد با اشاره به شهادت شهید سید حسن نصرالله و یاران وفادارش اظهار داشت: شهادت مجاهد خسته ناپذیر و سرباز جبهه مقاومت را به محضر مقدس امام ولی‌عصر(عج) و رهبر انقلاب و ملت اسلامی و خانواده شهدا تسلیت میگوییم.
وی جنایت‌های صهیونیسم را در ماه‌های گذشته یادآور شد و افزود: اسرائیل و صهیونیسم می‌خواهند با شهادت فرمانده هان پایه‌های جبهه مقاومت را سست کنند، اما بنا به قول حضرت آقا اسرائیل و صهیونیسم کوچک‌تر از آن هستند که بخواهد پایه‌های جبهه مقاومت و حزب‌الله را سست کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم مقاومت و تلاش سه دهه حزب‌الله در مقابل اسرائیل را جاودان دانست و بیان کرد: حزب‌الله بیش از سه دهه در مقابل ظلم و جنایت ایستاده است و بی‌شک خون پاک شهدای مقاومت زمینه‌ساز پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف از چنگال جنایتکاران صهیونیست خواهد بود.
وی با قرائت آیاتی از قرآن کریم مبنی بر پیروزی مؤمنین بر کفار تصریح کرد: این پیروزی وعده صادق خداوند بوده و به‌زودی شاهد از بین رفتن اسرائیل از کره خاکی خواهیم بود.
مهندس امرالهی در ادامه با قدردانی از زحمات آتش‌نشانان اظهار داشت: در تلاش هستیم مشکلات مالی و رفاهی پرسنل سازمان آتش‌نشانی را حل کنیم.
وی رفع دغدغه پرسنل آتش‌نشانی را یکی از اولویت‌های شورا در هفته گذشته دانست و افزود: صحبت‌ها و مذاکراتی داشتیم تا انشالله بحث‌های مالی و رفاهی آن‌ها با جدیت بیشتری مرتفع شود و دوستان بدون دغدغه در عملیات حاضر شوند.
انتهای پیام/