شهادت مردان بزرگ باعث دمندگی خون جدید بر پیکره مسلمانان عالم است
شهادت مردان بزرگ باعث دمندگی خون جدید بر پیکره مسلمانان عالم است
حجت‌الاسلام والمسلمین استقامت شهادت مردان بزرگ را باعث دمندگی خون جدید بر پیکره مسلمانان عالم است دانست و گفت: نابودی اسرائیل وعده صادق حضرت آقا بوده و به‌زودی نامی از اسرائیل در دنیا نخواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در صد و سی هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن تسلیت شهادت مرد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت سید حسن نصرالله اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله فقیه متعالی، شهید والامقام، علامه متبحر، مجاهد کبیر و رهبری تکرار نشدنی بود.
وی شهید سید حسن نصرالله را فدایی راه دفاع از مظلومان عالم دانست و افزود: شهید سید حسن نصرالله نقطه عطف دفاع از مردم مظلوم غزه و زنان، کودکان، پیران،بیماران و همه دردمندان عالم است وی شخصی است که در حوزه‌های علمیه تحصیل‌کرده و پرورش‌یافته مکتب شهید اول و شهید ثانی‌هاست.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: او درس‌خوانده مکتبی است که شهادت افتخار است و ریخته شدن خون درراه دفاع از اسلام و مظلوم سند حقانیت بوده و اسرائیل بداند به قول حضرت آقا در چند سال آینده نخواهد بود و شهید سید حسن نصرالله نیز معتقد بود به‌زودی کشور که نه، شهر که نه، استان که نه، روستا که نه حتی خرابه‌ای به نام اسرائیل نداریم.
وی با یادآوری نقش شهید سید حسن نصرالله در تشکیل و قدرتمندی حزب‌الله گفت: شهید سید حسن نصرالله نقطه عطفی در منطقه بود که حضرت آقا علاقه بسیار زیادی به او داشتند زیرا وی نه رهبر حزب‌الله بلکه امید مردم مظلوم عالم بود و آیت‌الله سیستانی وی را عالم متبحر خطاب کردند.
حجت‌الاسلام استقامت نحو خطاب بزرگان و علمای دین را نسبت به شهید سید حسن نصرالله موردتوجه قرارداد و گفت: وقتی تعابیر را نسب به این مردم بزرگ کنار هم قرار می‌دهیم پی به جایگاه وی می‌بریم و باید بگوییم لعنت خدا بر کسانی که عاملان این قتل بودند.
وی ادامه داد: لعنت خدا بر حامیان این وحشیان، لعنت خدا بر عاملان این اتفاق، لعنت خدا بر قاتلان کودکان و زنان و بچه‌ها و بیماران، لعنت خدا بر عاملان آوارگی و بیچارگی مردم مظلوم و رنج‌کشیده فلسطین عزیز و لعنت خدا بر غاصبین قبله اول مسلمانان باد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در صحن علنی شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: من به‌عنوان یک شهروند از این تریبون اعلام می‌کنم جان خود را برای فلسطین و لبنان خواهم داد و اعلام آمادگی می‌کنم که درراه حذف اسرائیل و مقابله با دشمن خون‌خوار وحشی یهودی آمادگی دارم به میدان بیایم.
وی سپس سابقه سردار نیل فروشان را در لبنان و جبهه مقاومت یادآور شد و گفت: اسرائیل خوب می‌داند با شهادت مردان بزرگ ما نه‌تنها تضعیف نمی‌شویم بلکه باعث دمندگی خون جدید بر پیکره مسلمانان عالم خواهد شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نابودی دولت و ملت اسرائیل را وعده صادق حضرت آقا دانست و بیان کرد: تا چند سال آینده اسرائیل نخواهد بود و انشالله محقق خواهد شد.
وی سپس خواستار نام‌گذاری دو معبر به نام شهید آیت‌الله رئیسی به‌عنوان شهید خدمت و شهید سید حسن نصرالله شد و گفت: تمام اعضای شورا به‌خصوص در کمیسیون فرهنگی و خدمات شهری مصر هستند که معبری به نام این دو شهید بزرگوار نام‌گذاری شود و در حال حاضر نیز با توجه به شرایط حاضر فرصت مناسبی برای این نام‌گذاری است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم خواستار تغییر بیشتر چهر شهر برای پنج روز عزای عمومی شد و گفت: بابت این سرعت عمل شهرداری و پخش صدای قرائت قرآن از بلندگوهای شهر تشکر می‌کنم و نیاز است این سیاه‌پوشی حجم بیشتری داشته باشد و برنامه‌های فرهنگی پررنگ‌تر اجرا شود.
وی سپس خواستار تسریع در تحقق پرداخت ماده ۱۷ به اعضای شورای شهر شد و تصریح کرد: اعضای شورا با رعایت ضوابط قانونی می‌توانند در طریق ماده ۱۷ کمک بیشتری به مراجعان خود داشته باشند.
انتهای پیام/