آتش‌نشانان تجلی ایمان، ایثار، شجاعت و ایمنی برای شهر می باشند
آتش‌نشانان تجلی ایمان، ایثار، شجاعت و ایمنی برای شهر می باشند
نیازمند با تأکید بر پیگیری مطالبات آتش‌نشانان در شورای شهر قم گفت: آتش‌نشانان تجلی ایمان، ایثار، شجاعت و ایمنی برای شهر هستند، طی جلسات هفته گذشته در کمیسیون خدمات شهری و کمیسیون حقوقی بسیاری از مطالبات آنان پیگیری شده و مجموعه مدیریت شهری نیز اهتمام ویژه برای ارائه خدمات به این عزیزان دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در صد و سی و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با بیان گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خون ریخته شده شهدای مقاومت و حزب‌الله درخت اسلام را آبیاری خواهد کرد.
وی شهادت شهید سید حسن نصرالله و شهید سردار نیلفروشان را عامل تقویت جبهه مقاومت خواند و افزود: با شهادت این دو بزرگوار جبهه مقاومت باقدرت بیشتری درصحنه‌های بین‌المللی حاضرشده و حق مسلمانان را خواهد گرفت.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم سپس به‌روز آتش‌نشان نیز اشاره کرد و گفت: آتش‌نشانان تجلی ایمان، ایثار، شجاعت و ایمنی برای شهر هستند و لازم است تمام مطالبات آنان پیگیری شود.
وی تأکید کرد: آتش‌نشانان برای حفظ ایمنی و سلامت شهر از نثار جان پاک خود دریغ نمی‌کنند و از همین تریبون از زحمات آتش‌نشانان فداکار به‌عنوان یک شهروند تشکر و قدردانی می‌کنم که باهمت بلند خود درراه حق‌تعالی و خدمت به شهروندان می‌کوشند.
نیازمند سپس از بازدیدهای چند سال گذشته از تمام ایستگاه‌های مختلف آتش‌نشانی یادکرد و گفت: تمام این سال‌ها تلاش کرده‌ام مشکلات و کمبودهای این سازمان و پرسنل خدوم آن را برطرف کنم و با دسته‌بندی چالش‌های آن در سه محور کارهای زیادی تا امروز انجام‌شده است.
وی تأکید کرد: طی جلسات هفته گذشته در کمیسیون خدمات شهری و کمیسیون حقوقی بسیاری از مطالبات این عزیزان پیگیری شده و مجموعه مدیریت شهری نیز اهتمام ویژه برای ارائه خدمات به این عزیزان دارد.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در پایان از پیگیری احقاق حقوق پرسنل شاغل در آتش نشانی خبر داد و گفت: انشالله که بتونیم آنچه شایسته آتش‌نشانان عزیز است را در ادامه رقم بزنیم.
انتهای پیام/