استانداردسازی سرعت‌گیرها در سطح شهر مورد توجه قرار گیرد
استانداردسازی سرعت‌گیرها در سطح شهر مورد توجه قرار گیرد
مسگری با بیان مشکلات ایجادشده از تعدد سرعت‌گیرها در ارائه خدمات ایمنی و اورژانس گفت: امروز سرعت‌گیرها مشکلات زیادی را برای شهروندان، نیروهای آتش‌نشانی و نیروهای امداد و نجات در اورژانس ایجاد کرده که باید استانداردسازی آن در کمترین در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری در صد و سی و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن عرض تسلیت شهادت فرماندهان مقتدر جبهه مقاومت اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله و یاران وفادارش به آرزوی دیرینه خود رسیده و به سرداران بزرگ اسلام مانند حاج قاسم پیوستند.
وی سپس به‌روز آتش‌نشان اشاره کرد و افزود: پرسنل سازمان آتش‌نشانی زحمات زیادی می‌کشند و باید مطالباتشان پیگیری و پاسخ داده شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم، به مشکل سرعت‌گیرها در سطح شهر اشاره و بیان کرد: ساخت سرعت‌گیرهای متعدد در سطح شهر مشکلات زیادی را برای شهروندان، نیروهای آتش‌نشانی و نیروهای امداد و نجات در اورژانس ایجاد کرده است.
وی خواستار استاندارسازی سرعت‌گیرهای سطح شهر شد و گفت: به نمایندگی جامعه سلامت و آمبولانس‌ها و فوریت‌های پزشکی خواستار رسیدگی به این مهم هستم تا آسیب بیشتری به بیماران در مسیر بیمارستان وارد نشود.
انتهای پیام/