لزوم قید زمان اجرای پروژه در قرارداد واگذاری زمین به مؤسسات فرهنگی
لزوم قید زمان اجرای پروژه در قرارداد واگذاری زمین به مؤسسات فرهنگی
اخوان با تأکید بر لزوم قید زمان اجرای پروژه در قرارداد واگذاری زمین به مؤسسات فرهنگی گفت: در صورت عدم اجرای پروژه فرهنگی باید زمین به شهرداری عودت داده‌شده و به یک مرکز دارای صلاحیت واگذار شود و این امر نیازمند قرار دادن تعهد اجرایی در قرارداد است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در صد و سی و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و همراهانش اظهار داشت: شهادت فرماندهان حزب‌الله حقانیت جبهه مقاومت را به جهان ثابت می‌کند.
وی سپس به موضوع واگذاری عرصه‌های فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص) به مؤسسات فرهنگی اشاره کرد و افزود: اصل کار به‌جا و درست است اما نیاز داریم نظارت کافی بر اجرای طرح‌های فرهنگی در این مسیر داشته باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: تا امروز سه قطعه زمین برای ساخت مسجد به مؤسسات فرهنگی واگذارشده اما هیچ اقدامی برای ساخت مساجد انجام‌نشده است.
اخوان یکی از اهداف واگذاری زمین به مؤسسات فرهنگی را آبادی مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) دانست و بیان کرد: متأسفانه شاهد عدم اجرای این پروژه‌ها به بهانه‌های مختلف هستیم که نیاز است واگذاری این زمین‌ها بازنگری شود.
وی با یادآوری سرنوشت زمین‌های واگذارشده به مراکز علمی فرهنگی در پردیسان گفت: نباید این مشکل برای مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) نیز تکرار شده و تنها زمین‌ها بدون قید زمان ساخت واگذار شود.
عضو شورای اسلامی شهر قم خواستار درج قید زمان اجرای پروژه در قرارداد واگذاری زمین به مؤسسات فرهنگی شد و گفت: در صورت عدم اجرای پروژه باید زمین به شهرداری عودت داده‌شده و به یک مرکز دارای صلاحیت واگذار شود و این امر نیازمند قرارداد تعهد اجرایی در قرارداد است.
انتهای پیام